100 éves a Bauhaus, ünnepel Németország

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) 2019-es nemzetközi tematikus kampányának középpontjában a legendás Bauhaus weimari születésének 100. jubileuma áll.

„A Bauhaus alapításának jubileuma kiválóan alkalmas arra, hogy megerősítsük Németország pozícióját mint az európaiak első számú kulturális úticélja – mondja Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke. – Weimarban, Dessauban, Berlinben és számos más helyszínen testközelből is felfedezhetőek a mozgalom gyökerei, öröksége és nemzetközi hatásai, fontos színfolt Németország kultúrturisztikai kínálatában.”

Bauhaus
Bauhaus Kornhaus, Dessau. Fotó: Mike Corey

Kick-off: az érkezési oldal már online

Mostantól online elérhető a kampány érkezési oldala a www.germany.travel/bauhaus link alatt németül, angolul és franciául. A jubileum szimbóluma a #CelebratingBauhaus hashtag alatt a DZT www.germany.travel weboldaláról közvetlenül az érkezési oldalra irányít át. Az oldal központja egy animációs film, amelyet a DZT a témában készített. A partnerek weboldalaihoz linkek állnak a rendelkezésre, így elérhető a Bauhaus Verbund 2019 és Berlin, Szász-Anhalt, illetve Türingia marketingszervezetei: ezen szövetségi államok különösen nagy Bauhaus-örökséggel rendelkeznek.

Sokrétű marketingaktivitás Németországban és világszerte

Október végén a DZT a Thüringer Tourismus GmbH-val közösen kereken 120 nemzetközi médiaképviselőt és közösségi média véleményvezért lát vendégül 20 országból a 2. Incoming & Brand Summit „100 éves a Bauhaus” rendezvényen. A kampány további kiemelt eseményei egy videoprojekt a CNN médiapartnerrel és egy virtuális-valóság-projekt a weimari Bauhaus-egyetem közreműködésével. Ezen felül a DZT a klasszikus PR- és közösségi média-tevékenységeket használja fel a piacokon, hogy bemutassa a tematikát és jelentőségét Németország számára. 

 

Ez is érdekelheti

Hozzászólok

E-mail címe nem kerül nyilvánosságra.