Business meeting a Hilton Garden Innben

Bemutatkozott a Hilton Garden Inn Budapest City Centre. Az eseményre Budapestre látogatott Alexandra Murray, a Hilton’s Focused Service Operations európai, közép-keleti és afrikai régióért felelős alelnöke.

Alexandra Murray, és Manuela K. Brode, a Hilton Garden Inn Budapest City Centre szállodaigazgatója vezette körbe a sajtó képviselőit, és mutatta be a friss, szellős, ötletes megoldásokkal teli szállodát, titkos kertjeit és tetőteraszát az újságírók számára.

A Hilton Garden Inn Budapest City Centre a fővárosi hatodik kerületében a Lázár utcában néhány lépésre van az Operaháztól és a Szent István-bazilikától, így ideális helyszín a város legnevezetesebb pontjait felfedezni kívánó utazóknak – mondta a szállodaigazgató. Hozzátette: az egyéni utazókra fókuszálnak, az üzleti és szabadidős turistákra egyaránt.

A 214 szobás hotelben három rendezvényterem kapott helyet, kettő közülük együttesen 100 fő befogadására alkalmas, a harmadik 40-50 főnek ideális.

Új márka kiemelkedő foglaltsággal

Európában már 65 Hilton Garden Inn működik, Magyarországon ez a brand első tagja. Alexandra Murray alelnök kérdésünkre elmondta: azért esett a választás a Garden Inn márkára, mert úgy látták, ez illik leginkább Budapest dinamikus, pezsgő és fiatalos környezetébe, illetve vendégköréhez.

Manuela K. Brode szállodaigazgató a létesítmény jelenlegi foglaltságát kiemelkedőnek nevezte, az üzleti terveik szerint átlagosan 70 százalékos foglaltsággal számolnak a következő időszakra.

Tájékoztatása szerint a szálloda építése 2015-ben kezdődött, és kisebb szünetekkel 3 évig épült. Tulajdonosai független befektetők, akikkel több mint 20 évre kötöttek üzemeltetési szerződést. A beruházás értékét nem közölték. A szállodába több mint 50 új dolgozót vettek fel.

Alexandra Murray elmondta, hogy az idén 100 éves Hilton szállodalánc dinamikusan bővül, az utóbbi időszakban hetente nyit új szállodát a régióban. A terveik között szerepel, hogy Magyarországon Budapesten kívül is nyitnak majd szállodát.

Különleges belső kertjeivel és modern, friss, laza hangulatával, kiváló lokációjával méltán bizakodóak az üzemelést illetően.

Alexandra Murray-től megtudtuk: versenytársaik közül a kiváló szervizzel, a közvetlen és vendégcentrikus bánásmóddal szeretnének kitűnni. Ugyanakkor sok innovatív megoldás is tetten érhető a hotelben, ilyen például a Hilton saját alkalmazása, amelyet minden vendég le tud tölteni, és sok más mellett ezzel nyithatja ki a hotelszoba ajtaját is.

Kertek és motívumok

A szálloda dizájnjának középpontjában a kertmotívum áll: a koncepció egységét a stilizált levélminta (rombusz forma) adja. Ez a minta a megjelenik a szőnyegeken, a vendégszobák kávéasztalain, a tükrökön és a belső kertekben is.

A tervező, Carmen Tanase Budapest utcáin tett sétái során merített ihletett, amikor eldugott parkokba és kis terekbe botlott, úgy döntött, a belső növényekkel teli udvarok okozta meglepetést újrateremti a hotel földszintjén, így a vendégek két belső kertet is élvezhetnek.

Az egyik, a titkos kert az étteremből nyílik tele burjánzó növényekkel. A rendezvénytermek a Geometrikus kertre nyílnak, ahol apró növények bújnak elő a természetes kőburkolat között. A növények megegyeznek a közeli Oktogonon találhatókkal, amiket a tervező sétája közben fedezett fel. A két kis oázis mellett a lobby természetes anyagait az oszlopokra telepített függőleges kertek gazdagítják.

 

Kreatív vendéglátás

A hotel vendégei a rendelésre készített reggelik vagy a hosszú sétákkal töltött nap utáni vacsorák során belekóstolhatnak valódi magyaros ízekbe is. A séf specialitásai, a harcsapaprikás és a töltött paprika is szerepel az étlapon a Garden 79 Restaurant&Bar étteremben, ahol minden helyi alapanyagokból készül, részben a séf saját kertjéből. A hotelben magyar kézműves sörök, magyar borok találhatók.

Új Hilton-innováció: minibár helyett shop

Az idén 100 éves hotellánc híres az újításairól: a Hilton vezette be a légkondicionálást a lobbykban, a televíziót a szobákban, a számítógépes foglalási rendszert és még a piña colada koktélt is.

Ezúttal a minibárt gondolták újra. A lobbyban helyet kapott üzletben, a The Shopban 24 órában vásárolhatók egészséges, ízletes és friss ételek, így a vendégek saját ízlésüknek megfelelően tölthetik fel szobai hűtőiket.

A Hilton Garden Inn Budapest City Center tagja a Hilton Honors díjnyertes hűségprogramjának, amely a Hilton 17 különböző szállodaláncában működik. Azok a tagok, akik közvetlenül foglalnak, azonnali kedvezményekben részesülnek, mint például a rugalmas fizetés, mely során hűségpontjaik és pénz szinte bármely kombinációjával fizethetik ki szobájukat; továbbá egyedi, tagoknak szóló kedvezmények, ingyenes wifi és Hilton Honors mobilapplikáció érhetők el.

A Hilton Garden Inn lánchoz 42 országban több mint 820 hotel tartozik.

 

Ez is érdekelheti
Hozzászólok

E-mail címe nem kerül nyilvánosságra.