Már Messengeren is elérhetők a KLM repülőjegyei

A holland légitársaság új szolgáltatásával az utasok repülőjegyükhöz vagy beszállókártyájukhoz a Facebook Messenger applikáción keresztül is hozzájuthatnak. A KLM az első a légitársaságok között, aki már a Facebook Messengeren is biztosít ügyfélszolgálatot.

„Az új szolgáltatás a Messengeren keresztül egy következő lépés volt a KLM közösségi média stratégiájában. Tapasztalataink alapján az utasaink nyitottabbak ezen a platformon, és szívesebben osztják meg problémáikat kollégáinkkal. Tavaly már aktiváltuk a Messenger gombot a Facebook oldalunkon, hogy az utasaink személyesen kommunikálhassanak velünk, és 40%-kal nőtt a megkeresések száma”- nyilatkozta Pieter Elbers, a KLM elnök-vezérigazgatója.

Az új Messenger szolgáltatás minden utas számára elérhető, aki a KLM.com oldalon foglal jegyet, és kiválasztja az opciót, hogy a Messenger applikáción keresztül kapja az infókat

Forrás: Business Traveller Hungary

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.