A magyar MICE desztináció turisztikai kisfilmje ismét a világ legjobbjai között

Forrás: turizmus.com

Sorra nyeri az elismeréseket a Magyar Kongresszusi Iroda – a Graphasel Design Stúdió kreatív koncepciója alapján készült – nemzetközi konferencia és üzleti rendezvények helyszíneként Budapestet kínáló produkciója. A 11 állomásos nemzetközi filmfesztivál spanyol fordulóján ezüstérmet kapott.

A katalán város, Tortosa adott otthont a nemzetközi sorozat Terres Travel Festival nevű állomásának. Az audiovizuális kommunikáció ünnepe magas presztízsű elismerésekkel, változatos, színes programokkal, köztük konferenciákkal, kiállításokkal, filmvetítésekkel, musical előadásokkal, és különböző bemutatókkal tette emlékezetessé az eseményt.

A nemzetközi zsűri arany- és ezüstéremben részesítette 34 nemzet turisztikai desztinációiról, városairól, régióiról, országáról és termékeiről szóló produkciókat, 142 versenyfilm megtekintése után.

A verseny spanyol állomásán kiemelt szerepet kapott a desztinációmarketing, a vendégszeretet és a fenntarthatóság üzenete. Az ATTF az utazás csodája mellett a fenntartható fejlődés népszerűsítése érdekében vállalt elkötelezettséget.

A rendezvényen a Magyar Kongresszusi Iroda – a Graphasel Design Stúdió kreatív koncepciója alapján készült – nemzetközi konferencia és üzleti rendezvények helyszíneként Budapestet kínáló produkciója az ezüstérmet hozta el.

Balról jobbra: Santi Valldepérez, a Terres Festival igazgatója, Békefi Anna, a Magyar Kongresszusi Iroda ügyvezető igazgatója és Alexander V. Kammel, a CIFFT igazgatója | Fotó: CIFFT

„Széles szakmai kör bevonásával végzett több hónapos közös munka világította meg a fővárosunk MICE desztinációs identitását megjelenítő hívószavakat. A folyamat kezdő lépéseként piaci partnerek fókuszcsoportjaival tartottunk workshop-okat, strukturált kérdések közös megválaszolására, hogy a branding folyamat végére tökéletesen tisztában legyünk az értékekkel, amelyek megkülönböztetik a magyar ajánlatokat a versenytársakétól. A hazai és nemzetközi szakemberek közös nevezőként fogalmazták meg a kiváló minőségű szolgáltatás mellett a szektorban tevékenykedők felkészültségét, problémamegoldó-képességét, és talpraesettségét. Ennek eredménye az üzenetet valóra váltó, ‘Just make a wish.’ szlogenünk. Számomra a legnagyobb értéket a sok párbeszéd, a közös munka jelentette, amely gyümölcseként ez a film megszületett” – fogalmaz Békefi Anna ügyvezető igazgató.

Az International Committee of Tourism Film Festivals (CIFFT) 11 állomásból álló egész éves nemzetközi megmérettetésére nevezett produkció az első fordulónak otthont adó Japan World’sTourism Film Festival 2022 finalistája volt, a Cape Town-i International Tourism Film Festival Africa 2022 aranyérmese, s a Veliko Gradište-i International Festival of Tourist and Ecology Films, Silafest 2022 Tourism Products kategóriájának második helyezettje lett.

Ez is érdekelheti
Hozzászólok

E-mail címe nem kerül nyilvánosságra.