Business class újrahasznosítva

Utazási kiegészítőket gyártottak az Eindhoveni Dizájn Akadémia hallgatói a KLM Holland Királyi Légitársaság régi World Business Class anyagainak újrahasznosításával. A prototípusokat a holland nagyáruház, a Bijenkorf mutatja be a közönségnek.

A KLM Holland Királyi Légitársaság 2013-ban mutatta be a World Business Class (WBC) kabin új enteriőrjét. A régi osztályból megmaradt anyagokat most az Eindhoveni Dizájn Akadémia hallgatói hasznosították újra, ők az ülésekből, övekből, szőnyegekből és TV monitorokból új utazási kiegészítőket készítettek. A tárgyak hatalmas sikert arattak, olyannyira, hogy a holland nagyáruház, a Bijenkorf is kihelyezi őket amszterdami üzletébe. A kiállítás június elsejétől 15-ig tekinthető meg.

A KLM ki is választotta a nyolc legmeghökkentőbb újrahasznosított alkotást a kiállításra. A különleges tárgyak mellett az új World Business Class kabin elemei is felbukkannak: a Marcel Wanders által megálmodott teríték, valamint a Hella Jongerius tervezte párnák és takarók is megtekinthetők az áruház első emeleti férfi osztályán.

Új World Business Class enteriőr

Hella Jongerius, aki szintén az Eindhoveni Dizájn Akadémia diákja volt, tervezte a KLM World Business Class új belső látványvilágát. A vezérelv a kabin kialakításakor a magánszféra és a kényelem optimalizálása volt, hogy az utasok otthon érezhessék magukat. Az új WBC otthonos hangulatáért karakteres meleg színek és fenntartható anyagok felelnek. Amellett, hogy az ülések teljes, két méter hosszú ággyá alakíthatóak, a szőnyeg részben régi, női KLM egyenruhák felhasználásával készült. Az utasokat új fali dekoráció, párnák, takarók, függönyök és üléskárpitok várják.

A KLM teljes Boeing 747-es flottája már az új World Business Class kabinnal büszkélkedhet, és a 777-200/300-as flotta felszerelése is folyamatban van. Rövid időn belül a légitársaság összes World Business Class kabinjában már az új top dizájn köszön vissza, amely a holland gyökeret ötvözi egy világszínvonalú termékkel.

A fenntarthatóság kulcsfontosságú szerepet játszik a KLM fejlesztéseiben, így az új belső dizájnnak is innovatívnak kellett lennie, és meg kellett felelnie a vállalat társadalmi felelősségvállalási elveinek. Az AIR FRANCE KLM az elmúlt tíz évben a legfenntarthatóbb légitársaságok közé tartozik a Dow Jones Fenntarthatósági Index alapján, ami a világ vezető mutatója.

Forrás: Business Traveller Hungary

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.