Automata check-in új mobilapplikáción

Mostantól iOS- és Android-alkalmazásként is elérhető a világ több mint 200 légitársaságát kiszolgáló AirlineCheckins applikáció.

Mikor kezdődik a check-in? Mi a foglalási kódom? Hogyan foglalhatom le kedvenc ülésemet a gépen? Az AirlineCheckins check-in szolgáltatás használói mostantól nem teszik fel ezeket a kérdéseket. Az applikáció ugyanis immár iOS és Android rendszerekre egyaránt letölthető az App Store-ból és a Google Playből.

Minden, online check-int kínáló légitársaságnál használható

Az alkalmazás, amelyet a Lufthansa Innovation Hub fejlesztett ki, a szolgáltatást átláthatóbbá és könnyebben használhatóvá teszi, és alapjául szolgálhat további, a repüléshez kapcsolódó szolgáltatások számára. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy az AirlineCheckins továbbra is automatikusan elvégzi a bejelentkezést felhasználói számára következő utazásukra, figyelembe véve egyedi ültetési igényeiket.

AirlineCheckins

A szolgáltatás minden, online check-int kínáló légitársaságnál használható. Csak egyszer kell letölteni a szolgáltatást és soha többet nem kell aggódni a check-in miatt. Az új applikáció segítségével a légi utasok figyelemmel kísérhetik a bejelentkezési folyamat állását és bármikor menedzselhetik utazásaikat.

Személyre szabható

Az olyan személyes információk, mint például a preferált ülések, a törzsutasprogramok vagy az utazási partnerek, mind frissíthetők az applikációban. Az alkalmazás beépített riasztási funkciója pedig azonnal figyelmeztet a járatot érintő változásokra és a kapucserére, az applikáció funkciói pedig folyamatosan bővülnek új szolgáltatásokkal. Az alkalmazás előfizetéses verziója – amely felhasználóinak lounge-használatot és ingyenes fedélzeti wi-fit kínál – már a tervezési fázisban van.

Az AirlineCheckins applikáció fejlesztésének alapját azon 2500 AirlineCheckins felhasználó visszajelzései képezték, akiket a Lufthansa Innovation Hub bevont kutatásába. Az alkalmazás most kezdi meg következő fejlődési szakaszát.

„Felhasználóink az automatizált check-in nagy rajongói. Az applikáció segítségével az átláthatóságra és a szolgáltatáshoz való gyorsabb hozzáférésre irányuló kívánságukat teljesítjük. Mindezen túlmenően a felmérés hasznos betekintést nyújtott, hogy miként tudjuk szolgáltatásainkat törzsutasaink számára kiterjeszteni. Erre alapozva, tovább tudjuk fejleszteni applikációnkat további utazási szolgáltatásokkal” – mondta Kristian Weymar, a Lufthansa Innovation Hub AirlineCheckins projektvezetője.

 

Az AirlineCheckins, mint vállalati megoldás

Az AirlineCheckins immár B2B megoldásként is elérhető a vállalatok számára. Az új fejlesztésű interface-nek (API) köszönhetően a check-in alkalmazás könnyen beilleszthető a vállalati utazási menedzsment rendszerekbe és az alkalmazottakat automatikusan „becsekkolja” következő utazásukra. A kezdeti B2B partnerséget online utazási irodákkal és egy nagy tanácsadó céggel kötötték. Az integráció minden olyan vállalkozásnak hasznos, amelynek alkalmazottai sokat utaznak.

A Lufthansa mással is készült a szezonra

Átfogó marketing- és pr kampányt indított a Lufthansa Magyarországon: az aktivitások középpontjában a Lufthansa észak-amerikai célállomásai, illetve a légitársaság által az interkontinentális járatokon utazóknak kínált szolgáltatások állnak. Észak-Amerika a legkedveltebb kontinens a Budapestről induló utazóközönség körében: az interkontinentális útvonalak közül az USA-ba és Kanadába repülnek a legtöbben – évente több mint félmilliónyian.

A légitársaság kampánya a 23 célállomásra fókuszál, a lufthansacsoport.hu alatt pedig egy online játék is indul, amelyben a 23 Lufthansa-célállomás közül legalább hármat kell felismerni a játékosoknak, aki pedig az összes várost felismeri, az kétszeres eséllyel indulhat a játék sorsolásán.

Ez is érdekelheti
Hozzászólok

E-mail címe nem kerül nyilvánosságra.