Influencerekkel népszerűsít a Lufthansa
Folytatódik a légitársaság globális reklámkampánya: #SayYesToTheWorld – mondj igent a világ felfedezésére, online nyereményjátékkal.
Ez év februárjában indította el a Lufthansa a #SayYesToTheWorld – Mondj igent a világra szlogennel globális kampányát, amely a világ nyitott szemléletű felfedezésére, felderítésére bátorít. A #SayYesToTheWorld kampánnyal a Lufthansa arra ösztönzi az embereket, hogy legyenek nyitottak a világra. Kérdéseket tesz fel, hogy tágítsa látókörüket, és segítsen nekik inspirációs forrásként tekinteni az utazásra.
A tavaszi promóció sikerén felbuzdulva a légitársaság a kampány őszi folytatása mellett döntött. A #SayYesToTheWorld akció részeként az érdeklődők a https://sayyestotheworld.com/global/en honlapra kattintva felfedezhetik a Lufthansa hálózatának kiterjedtségét, hiszen a német légitársaság heti 5400 járatot üzemeltet a világ 76 országának 202 célállomására.
A honlapon futó játékban résztvevők között 11, Premium Economy osztályra szóló retúr repülőjegyet sorsolnak ki, amelyek a Lufthansa hálózatán belül bármely desztinációra beválthatók. A részvételhez mindössze ki kell választaniuk a kívánt úti célt a https://sayyestotheworld.com/global/en webhely virtuális földgömbjén, rá kell kattintaniuk az „Catch this flight” gombra. Ezután meg tudják hívni barátaikat 1-től 10 főig, akikkel szívesen részt vennének az utazáson.
Magyarországon a légitársaság számos influencerrel és vloggerrel dolgozik együtt a kampány során, akik az online nyereményjáték mellett a Lufthansa hálózatát és termékújdonságait mutatják be. A német társaság heti 77 járat közlekedtet Budapest és Debrecen, illetve Frankfurt és München között, ezzel a legnagyobb kapacitást nyújtó hagyományos légitársaság a magyar piacon.