Új üzleti modell az EL AL-nál
Az EL AL „fapados” márkája, az UP október 14-ével megszűnik, és azután Budapestre is a hagyományos, teljes szolgáltatást nyújtó EL AL repül – jelentették be a napokban.
Váradi János, az EL AL magyarországi igazgatója elmondta, hogy a váltás oka és célja, hogy kielégítsék azon utazók igényeit – ők egyébként elég sokan és szerencsére növekvő számban is vannak –, akiket a versenyképes, megfizethető ár mellett a repülőtéri és fedélzeti kényelem is érdekel. Ezért az EL AL teljes európai hálózatán bevezeti az Új Európai Modellt, melyben egy teljesen egységes Boeing 737-es flotta repül.
A jelenlegi UP gépeket folyamatosan kívül-belül átalakítják, visszafestik EL AL-színekre, a teljes belső teret kicserélik vadonatúj, USB csatlakozókkal ellátott ergonomikus ülésekre, elöl 16 üléses business osztály kap helyet teljes értékű business ülésekkel, valamint LED-világítás és wifi hálózat is lesz a gépeken.
Minden utazó, jegytípustól függetlenül kap majd fedélzeti ellátást, és a budapesti járatok hamarosan visszatérnek Tel-Avivban a fapados terminálról a központira.
Új árrendszerre áll t az El Al
Az új árrendszerben három turista árkategória lesz, Lite, Classic és Flex. A legalacsonyabb árak hasonlóak lesznek az UP mostani áraihoz, azzal a nagy különbséggel, hogy a jelenleginél sokkal több szolgáltatást nyújtanak majd.
Az új árak április 30-án lesznek láthatóak a foglalási rendszerekben.
Elhangzott még a prezentáción, hogy az EL AL hazai utasainak a jelentős részét az utazásszervezők csoportjai biztosítják, számukra továbbra is a legkedvezőbb depozit határidőket és fizetési konstrukciót kínálják, és jó hír, hogy a csoportos jegyárban benne lesz a feladott poggyász lehetősége is, valamint díjtalanul lehet majd előzetesen „beültetni” a csoport tagjait.
Az EL AL azon kevés légitársaság közé tartozik Budapesten, amely az utasok számára is nyitott belvárosi irodával és saját reptéri személyzettel rendelkezik. A prezentáció után a résztvevők vezetett zsinagóga- látogatáson vehettek részt.