Twitteren és Wechaten is kérhetik repjegyüket a KLM utasai

A KLM utasai repülőjegyükhöz vagy beszállókártyájukhoz immár a Twitteren és a WeChaten keresztül is hozzájuthatnak.

2016-ban a légitársaságok között elsőként a KLM Messengeren is biztosított ügyfélszolgálatot, Facebook applikációja mellé most becsatlakozott a Twitter és a WeChat is. Az utasok ezeken a felületeken hozzájuthatnak repülőjegyeikhez, beszállókártyáikhoz, valamint értesítéseket kaphatnak a járatokról 10 nyelven. A KLM munkatársai pedig non-stop rendelkezésre állnak a közösségi média platformokon.

Az új szolgáltatás minden KLM utas számára elérhető, aki a KLM.com oldalon foglal jegyet, és az információáramlást a Twitteren vagy a WeChaten keresztül kéri. A KLM-nek 2,2 millió rajongója van a Twitteren, és több mint 25 000-en említik a vállalatot hetente a platformon. A légitársaság 2014-ben nyitotta WeChat oldalát, ahol az ügyfélszolgálat non-stop válaszol a kérdésekre, valamint vállalati híreket és ajánlatokat oszt meg. A WeChat Kínában az első számú social media felület, havi 938 millió aktív felhasználóval. A KLM-nek ott 120 000 rajongója van és heti 6000 kérdést intéznek hozzájuk az utasok.

A Messenger szolgáltatás tavalyi bevezetése óta 1,4 millió utas kapta meg utazási dokumentumait az applikáción keresztül. A KLM oldalon foglalók 10%-a a Messengeren keresztüli visszaigazolást választotta, és a beszállókártyák 15%-át is a Facebook applikációján keresztül küldte a vállalat.

Forrás: Business Traveller Hungary

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.