Konferenciapiaci fejlesztések a Hunguestnél

A Hunguest Hotels Zrt. április 23-án nagyszabású workshopon mutatta be céges partnereinek szóló kínálatát és a közelmúltban lezajlott fejlesztéseket. Az eseményre a szállodavállalat meglévő és jövendő corporate megrendelői közül közel 120-an fogadták el az invitálást.

A Hunguest Hotels Zrt. április 23-án nagyszabású workshopon mutatta be céges partnereinek szóló kínálatát és a közelmúltban lezajlott fejlesztéseket. Az eseményre a szállodavállalat meglévő és jövendő corporate megrendelői közül közel 120-an fogadták el az invitálást.

 

A négycsillagos irányra váltó hotellánc kiemelt figyelmet fordított a konferenciakapacitások bővítésére is. A négycsillagos Hunguest Grandhotel Galya az elmúlt év őszén vadonatúj, természetes megvilágítású, 300 fős panorámás konferenciateremmel gyarapodott. A tapolcai, ugyancsak négycsillagos Hunguest Hotel Pelion a tavaly átadott 500 fős Fórum plenáris termével együtt akár 1000 fős rendezvények tartására is alkalmassá vált, a hajdúszoboszlói Hunguest Hotel Béke márciusban befejeződött felújítása után szintén négycsillagosként, szekciótermekkel kibővülve fogadja a céges rendezvényeket. A lánc koronaékszere kétségkívül a Szegeden teljesen újjáépített, és immár szintén négycsillagos Hunguest Hotel Forrás. A szomszédos Napfényfürdőbe közvetlen átjárást biztosító, három konferenciateremmel (450, 150, 50) és négy további szekcióteremmel rendelkező 196 szobás szálloda minden bizonnyal a céges rendezvényszervezők kedvence lesz.

 

Az évi 10 milliárd forintos forgalmú Hunguest Hotels Zrt. erőteljesen kívánja növelni részesedését az üzleti turizmusban, ennek érdekében erősíti sales- és marketingtevékenységét e szegmensben, elősegítésére a közelmúltban külön posztot hoztak létre a központi értékesítésen. Kercs András corporate sales managerként nemcsak a kiemelt ügyfelekkel való kapcsolattartással és továbbiak megnyerésével foglalkozik, hanem az egyes házak corporate sales tevékenységét is koordinálja. Vezetésével új, egységes corporate szerződést dolgoztak ki, és új termékként létrehozták az Üzleti Kártya programot.

 

E cégnévre szóló, sorszámozott, PIN kóddal ellátott chip kártyával a Hunguest visszatérésre kívánja ösztönözni üzleti ügyfeleit. Az általuk hozott forgalom 5%-át pontok formájában írják jóvá a cég Üzleti Kártyáján, melyeket egy következő foglalásuk alkalmával egy az egyben forintokra válthatnak, de akár a cégüknél dolgozók szabadidős tartózkodásának kiegyenlítésére is felhasználhatnak, így motiválva alkalmazottaikat.

 

További részletek: www.hunguesthotels.com

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.