Németország továbbra is az európaiak egyik vezető üzleti úti célja

Az IPK International és a World Travel Monitor (WTM) legújabb előzetes számai is igazolják, hogy Németország üzleti úti célként még tovább tudta fejleszteni az európai vendégek körében elért vezető pozícióját.

Ezek alapján 2013-ban összesen 12,7 millió üzleti utazást regisztráltak Európából Németországba, amely 1,6 százalékos növekedésnek felel meg az előző évhez képest.

A hivatásturizmus az összes üzleti utazási volumen több mint felét teszi ki. Ezen üzleti utak száma 2013-ban Európából Németországba 14,5 százalékkal nőtt, és így meghaladta a hét millió utazást.

Németország továbbra is az első számú vásárország. A kongresszusokhoz és a MICE-turizmushoz kötődő utazások szegmensében Németország 2013-ban Európában tovább erősítette első helyezését konferencia- és kongresszusi helyszínként.

Forrás:

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.