Kampányt kezdenek a prágaiak

Most először, a prágai hivatásturisztikai szolgáltatók közös kampányt indítanak a város népszerűsítése érdekében. A Prágai Kongresszusi Iroda által kidolgozott stratégia célja, hogy a város visszakerüljön a világ Top 10 üzleti turisztikai célpontja közé, hiszen helyezése a ranglistán az elmúlt években visszaesett: míg 2006-ban 104 nemzetközi rendezvénnyel az első helyet foglalta el, 2010-ben mindössze 19. volt a globális összehasonlításban.

Most először, a prágai hivatásturisztikai szolgáltatók közös kampányt indítanak a város népszerűsítése érdekében. A Prágai Kongresszusi Iroda által kidolgozott stratégia célja, hogy a város visszakerüljön a világ Top 10 üzleti turisztikai célpontja közé, hiszen helyezése a ranglistán az elmúlt években visszaesett: míg 2006-ban 104 nemzetközi rendezvénnyel az első helyet foglalta el, 2010-ben mindössze 19. volt a globális összehasonlításban.

A promóció szükségességét más szolgáltatók is felismerték, így Prága legújabb marketingakciója a vállalati, szervezeti és állami rendezvényekre hívja fel a figyelmet, egységes megjelenéssel.
A közel 345 ezer eurós költségvetéssel jövőre induló kampány a nyomtatott sajtóban megjelenő hirdetésekkel, valamint a legfontosabb helyszínekre szervezett sajtó- és tanulmányutakkal népszerűsíti a várost. Az üzenet: Prága egy ihletet adó város, tele kulturális és történelmi nevezetességekkel, amely olyan neves embereket ihletett meg, mint Mozart, Kafka, Einstein; ráadásul könnyen megközelíthető, tiszta és biztonságos, kiváló ár-érték aránnyal.

A későbbi tervek között szerepel új termékek fejlesztése, új brand és szlogen kidolgozása.
A kongresszusok jelentőségét immár a prágai városvezetés is elismeri, és idén ingyenes tömegközlekedést biztosítottak a konferenciák résztvevői számára, amennyiben 500 fő feletti rendezvényről volt szó, akiknek legalább egyötöde külföldről érkezett és legalább két éjszakát a városban töltöttek.

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.