Dubaj-kampány az Emirates-szel

Az Emirates és a Dubaji Idegenforgalmi és Kereskedelmi Marketingosztály (DTCM) új, globális kampánya Dubaj változatos világát, valamint a modernkori vívmányok és a tradíciók találkozását mutatja be.

A mintegy 20 millió dolláros költségvetésű „Találkozzunk Dubajban!” (See you in Dubai!) az Emirates Airline eddigi legnagyobb kampánya, amely az európai, ázsiai, latin-amerikai és közel-keleti piacokra, utasokra összpontosít.

Dubaj közel 11 millió nemzetközi vendéget fogadott az elmúlt évben, ám az Emirates és a turisztikai hivatal tovább szeretné növelni a látogatószámot, arra törekedve, hogy a város a nemzetközi utazók elsődleges célállomásává váljon.

A nyomtatott, elektronikus, online és kültéri médiában megjelenő „Találkozzunk Dubajban!” kampány egyszerre mutatja be a város jól ismert és sokak számára ismeretlen lehetőségeit, hogy átadja a folyamatosan fejlődő, izgalmas világváros hangulatát.

Bár az emberek többsége jól ismeri Dubaj ikonikus helyszíneit, így például a Burj Al Arabot, a Burj Khalifát vagy a Dubai Mallt, az emírség számos további felfedeznivalót és programot tartogat a látogatók számára: sivatagi túrákat, gyönyörű strandokat, számtalan vízi sportlehetőséget, illetve egyre nívósabb művészeti- és kulturális lehetőségeket, valamint nemzetközi gasztronómiai különlegességeket.

A kampány megkérdőjelezi a várossal kapcsolatos prekoncepciókat és bemutatja a modern élet találkozását a tradíciókkal. Az egyik plakát egy egyszerű halászkunyhóban felszolgált „napi fogást” ábrázol az exkluzív Burj Al Arab toronnyal a háttérben – ezzel Dubaj tengerpartjának legegyszerűbb és legfelkapottabb vendéglátóhelyeinek szokatlan kontrasztjára építkezik. Az eredetileg egy halászfalu részeként épült Bu Qtair nevű kunyhó már szerepelt a sztárséf Anthony Bourdain Travel Channelen futó „No Reservations” című műsorában, ahol a kulináris művészet rejtett remekeit képviselte.

Egy másik hasonlóan kontrasztos példa a sétahajózás egy tradicionális arab vitorláson, a háttérben a modern város fényeivel. A sétahajók Dubaj múltjának részei, néhányuk még ma is szállít árut a Dubai-patakon Dubaj és India, Irán, valamint a szomszédos kikötők – például Muscat és Bahrain – között.

Dubaj számos, idegenforgalmi infrastruktúrát fejlesztő beruházásnak köszönheti a népszerűségét, amelyben az Emirates Airline és a légiközlekedés kiemelt szerepet játszik.

Az Emirates amellett, hogy kulcsfontosságú turisztikai és kereskedelmi útvonalakat létesít, kiemelt támogatója számos világszínvonalú dubaji eseménynek, amelyek globális érdeklődést és nemzetközi közönséget vonzanak. Jó példái ennek az Emirates Airline Dubai Rugby 7s, az Emirates Airline Irodalmi Fesztivál, és a Dubaji Nemzetközi Filmfesztivál.

Forrás:

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.