Álomutakkal kampányol a Lufthansa
„Várd a váratlant” mottóval elindult a Lufthansa “Dreamscapes 2.0” online kampánya, amely a www.lufthansa-dreamscapes.com oldalon keresztül a légitársaság új, szabadidős tengerentúli úti céljait hirdeti.
A „Dreamscapes 2.0” egy díjnyertes kampány adaptált és optimalizált folytatása, amelyet a szerbiai Degordian reklámügynökséggel közösen fejlesztett ki a Lufthansa. Az utasok egyedi információs igényeire szabott weboldal számos kreatív megoldással ad inspirációt a tengerentúli városok és szigetek felfedezéséhez. Az oldalon található interaktív videók és grafikák különböző eszközökre optimalizáltak és figyelembe veszik a látogató földrajzi helyét, így például megmutatják az oldal látogatójának települése és az egyes úti célok közötti menetidőt és távolságot, illetve részletes információkkal szolgálnak ezekről a népszerű szabadidős desztinációkról. A felhasználók közvetlenül a Dreamscapes oldalon foglalhatják jegyüket. A kampány vizuális nyelven azokra fókuszál, akik szeretnének tengerentúli városokat, szigeteket felfedezni és kényelmesen szeretnének oda eljutni.
Az új weboldalt awww.lh.com központi oldal, egy hírlevél különszám és a légitársaság közösségi média csatornái is népszerűsítik.
Forrás: Business Traveller Hungary
Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.