A közeli piacokra fókuszálva indítaná újra Hongkong a turizmust

Elsősorban a szárazföldi kínai látogatókra koncentrálna Hongkong turisztikai vezetése a koronavírus-járvány lecsengése után, amivel a GlobalData elemzői is egyetértenek.

Hongkong turizmusában júliusra minden visszatér a régi kerékvágásba, a városállam turisztikai marketingje pedig a szárazföldi kínai látogatókra és az új piacokra fog fókuszálni – nyilatkozta néhány nappal ezelőtt Dane Cheng, a Hongkongi Turisztikai Hivatal vezérigazgatója.

Amber Barnes, a GlobalData elemző és tanácsadó cég utazási és turisztikai elemzője nem sokkal később kommentálta Dane Cheng nyilatkozatát. Szerinte Hongkong turisztikai vezetői jól megértették, hogy most a regionális piacra kell koncentrálniuk. A szárazföldi Kína Hongkong legnagyobb turisztikai küldőpiaca, 2019-ben az érkezések 77 százalékát innen regisztrálták. A marketingtevékenység erre a piacra történő koncentrálása lökést ad majd a turizmusnak, és lehetővé teszi a gyorsabb regenerációt a városállam turizmusában.

Fotó: 123rf.com

Az elemző úgy gondolja, Hongkongnak a desztináció turisztikai kínálatát bemutató marketingre van most szüksége, ami kihangsúlyozza a városállam image-ét, és talán új piacokat is vonz.

Véleménye szerint a turisztikai desztinációknak most kell kidolgozniuk a stratégiájukat arra vonatkozóan, hogy tudnak majd olyan gyorsan regenerálódni a járvány utáni turisztikai környezetben, amilyen gyorsan csak tudnak. Hongkong példája megmutatja, hogy rendelkezésre állnak olyan stratégiák, amelyek sikeresnek bizonyulhatnak.

Az elemző úgy gondolja, ha júliusra valóban minden visszakerül a régi kerékvágásba, akkor a belföldi és a regionális turizmus gyorsan felívelhet Hongkongban. A messzebbről érkező turisták kereslete a bizalomvesztés miatt lassabban fog emelkedni.

Ez is érdekelheti
Hozzászólok

E-mail címe nem kerül nyilvánosságra.