Közösségben a jövő

A közösségi oldalakban látja a szingapúri központú Abacus International az utazáshoz kapcsolódó iparágak jövőjét.

A közösségi oldalakban látja a szingapúri központú Abacus International az utazáshoz kapcsolódó iparágak jövőjét. Ázsia vezető utazásszervezője és kapcsolódó szolgáltatásokat kínáló vállalata a comScore piackutató ázsiai-csendes-óceáni térség netes közösségi szokásait vizsgáló, nemrégiben megjelent felmérésére alapoz.

A comScore által vizsgált térségből értelemszerűen kimaradt az efféle szolgáltatásokat korlátozó Kína, a fennmaradó felhasználóknak azonban 50,8 százaléka használt a vizsgált időtartam alatt valamilyen közösségi oldalt. Számszerűsítve ez közel 240,3 millió felhasználót jelent, a legtöbben közülük a Facebook-ot keresték fel, második helyen a Twitter végzett. Robert Bailey Abacus CEO szerint a hasonló profilú oldalak óriási mértékben lefedik a társadalmat, közvetlen jellegükből adódóan pedig kiválóan alkalmasak a potenciális vásárlók aktív megszólításához, példaként épp az április légiközlekedési krízist hozta fel.

„Bárminemű krízis esetén a szociális média hirtelen felbecsülhetetlen értékű kommunikációs csatornává válik. Lehetővé teszi a gyors, valósidejű információszolgáltatást és megosztást, és afféle problémamegoldó fórumként is kiválóan teljesít.” Bailey szerint mindemellett a közösségi oldalak nyújtotta egyéb lehetőségeket sem szabad lebecsülni, melyek által az egyes vállalatok oly módon tehetik gazdagabbá vásárlóik élményeit, ami a hagyományos csatornákon keresztül lehetetlen.

 

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.