Tovább szárnyal a Lufthansa Magyarországon
A Lufthansa csoport légitársaságai – vagyis a Lufthansa, az Austrian Airlines, a Brussels Airlines és a Swiss – 2014-ben 1 137 267 utast szállítottak a magyar piacon, amely 11 százalékos bővülést jelent.
A Lufthansa 692 699, a SWISS 188 250, az Austrian Airlines 106 507, míg a Brussels Airlines 149 811 légi utast – 35 százalékkal többet, mint 2013-ban – üdvözölhetett a Budapestről induló vagy oda érkező járatai fedélzetén.
A hazai jegyértékesítés is bővült: a Lufthansa 3,4, a Brussels pedig 37 százalékkal több jegyet adott el 2014-ben idehaza, mint egy évvel korábban, csoportszinten pedig átlagosan 2,4 százalékos a növekedés, ráadásul a kapacitáskihasználtság is nőtt.
Eközben a csoport továbbra is vezető a transzatlanti járatok piacán Magyarországon és a közel-keleti légitársaságok térnyerése ellenére az ázsiai forgalomban is 6,2 százalékkal növelte utasszámát.
Forrás: Business Traveller Hungary
Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.