Tovább szárnyal a Lufthansa Magyarországon

A Lufthansa csoport légitársaságai – vagyis a Lufthansa, az Austrian Airlines, a Brussels Airlines és a Swiss – 2014-ben 1 137 267 utast szállítottak a magyar piacon, amely 11 százalékos bővülést jelent.

A Lufthansa 692 699, a SWISS 188 250, az Austrian Airlines 106 507, míg a Brussels Airlines 149 811 légi utast – 35 százalékkal többet, mint 2013-ban – üdvözölhetett a Budapestről induló vagy oda érkező járatai fedélzetén.

A hazai jegyértékesítés is bővült: a Lufthansa 3,4, a Brussels pedig 37 százalékkal több jegyet adott el 2014-ben idehaza, mint egy évvel korábban, csoportszinten pedig átlagosan 2,4 százalékos a növekedés, ráadásul a kapacitáskihasználtság is nőtt.

Eközben a csoport továbbra is vezető a transzatlanti járatok piacán Magyarországon és a közel-keleti légitársaságok térnyerése ellenére az ázsiai forgalomban is 6,2 százalékkal növelte utasszámát.

Forrás: Business Traveller Hungary

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.