Okosszemüveget tesztel a Virgin Atlantic

A Virgin Atlantic utasai lesznek az elsők, akik a levegőben próbálhatják ki a Google Glass szolgáltatásait, a Sony Smartwatch technológiának köszönhetően.

Néhány hónapja a Virgin Atlantic széleskörű felmérést végzett utasai körében a légi közlekedés jövőjéről. Az eredményekből kiderült: míg a repülős utasok száma robbanásszerű növekedést mutat, utazási élményük viszont rosszabb lett. Ezért a légitársaság a teljes ágazatot az innovációk és új gondolkodásmód bevezetésére szólította fel és maga is jó példával állt elő.

A Virgin Atlantic most azt teszteli, hogy a „viselhető” technológia – beleértve a Google Glass-t – miként javíthatja az utazási élményt és növelheti a hatékonyságot. Ahogy az Upper Class utasok kiszállnak reptéri limuzinjukból, a Heathrow 3-as terminálján a légitársaság személyzete a szemüveg segítségével végzi a check-int és azonnal nevén szólítja az utast. A rendelkezésre álló információk alapján tájékoztatást adhat a célállomás időjárásáról, programokról, valamint lefordítja az idegen nyelven rendelkezésre álló további adatokat. A későbbiekben a technológia segítségével a Virgin Atlantic személyzete már tudni fogja az utasok étkezési szokásait és kedvelt frissítőit és még számos további, személyre szabott adatot, a Google Glass vagy a Sony Smartwatch 2 segítségével, amely összeköttetésben áll a légitársaság utasinformációs rendszerével. (forrás: breakingtravelnews.com)

Forrás:

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.