Okos vállalattá fejlesztik az Emirates tagjait
Az Emirates Csoport, melynek tagja az Emirates légitársaság és a dnata reptéri szolgáltató vállalat, új, teljes körű átalakítási stratégia megvalósításába kezd. Az új stratégia lényege, hogy a vállalat üzleti folyamatait az úgynevezett okos technológiákra alapozzák.
Ennek részeként bevezetik a big data-ra, illetve valós idejű adatelemzésre épülő vállalati döntéshozatalt, azzal a céllal, hogy az Emirates és a dnata az iparág első ügyfélközpontú, technológia vezényelte utazási szolgáltatóivá váljanak.
A vállalati szintű átalakítási stratégia a cégcsoport üzleti tevékenységeinek minden területén pozitív változást hoz majd, a vásárlói élménytől kezdve a kereskedelmi funkciókon át egészen a háttérirodai munkafolyamatokig.
„Noha a kezdeményezés jelentős előnyökkel jár majd minden üzleti egységünk számára, a végső célunk az, hogy a vásárlói élményt intelligens módon újratervezzük. Ezt úgy érjük el, hogy a szektorunk történetében még nem tapasztalt mélységű, közvetlen, személyes kapcsolatot alakítunk ki a vásárlókkal” – mondta el Tim Clark, az Emirates Airline elnöke.
„Ahhoz, hogy ez sikerüljön, funkciókon átívelő változásra van szükségünk az egész vállalatcsoporton belül, és a mostani stratégiával alapozzuk meg az átalakítást. Vizsgáljuk az új technológiákat és mindazon ötleteket, amelyek fokozatos vagy teljes változást idézhetnek elő üzleti modellünkben. A big data, az előrejelző analitikák, a mesterséges intelligencia, a machine learning, a robotika, a crowdsourcing és a közösségi együttműködés – ezek azok a területek, amelyekkel egy folyamatosan megújuló, innovatív vállalati modellt tudunk kialakítani.”
Az átalakulás megvalósítása érdekében az Emirates Csoport egy központosított vállalati változásmenedzsment csapatot állít fel, élén egy tapasztalt szenior vezetővel, aki a rá bízott erőforrásokkal végigviszi a stratégiai váltást az egész szervezetben.
Forrás: Business Traveller Hungary
Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.