Napi három járat az Aeroflottal

Október végén indítja el napi harmadik budapesti járatát az Aeroflot, amellyel nem csupán az orosz fővárosba, hanem az Ázsia más részébe utazókat is megszólítja.

Az Aeroflot gépeinek töltöttsége a folyamatosan bővülő magyar piacon lassan eléri a 100%-ot, így elérkezett az idő a bővítésre. Idén 200 ezer utassal számolnak, ami 17 százalékos növekedést jelent, és 45 százalékuk átszálló, így a most bejelentett harmadik járat is a csatlakozások megkönnyítését, új piacokkal való kapcsolatteremtést jelent. Moszkvában, a Seremetyevo repülőtéren ugyanis 4-6 órán belül 60 célállomás érhető el, amelyek közül a legnépszerűbbek a thaiföldi, a vietnámi, a kazahsztáni, a japán, a kínai és az indiai desztinációk. Épp ezért, a január-februári időszakban a légitársaság thaiföldi utazásra buzdítja a magyar közönséget.

A tavaly 29 millió utast szállító, 1923-ban alapított Aeroflot Oroszország első négycsillagos minősítésű légitársasága. Ugyanakkor az Aeroflot Csoport – amely még a pulkovói és vnukovói bázisú Rossiyát, a low-cost Pobedát és a távol-keleti piacokat kiszolgáló Aurorát foglalja magában – tavaly 43,4 millió utast szállított. Az Aeroflotnak ugyanakkor igen ambíciózus tervei vannak 2025-ig: szeretne bekerülni Európa 5, a világ 20 vezető légitársasága közé, csoportszinten elérni a 70 milliós utasszámot, és Moszkva szerepét is tovább erősítené. Mindehhez elkötelezett munkatársak, minőségi fejlesztések és tréningprogramok kellene – így például saját légi iskolát is alapított, ahol 120-féle képzést kínálnak és évente 160 pilótát képeznek.

Az Aeroflot Csoport jelenleg 67 ország 351 célállomására közlekedik, ebből maga az Aeroflot 51 ország 138 desztinációját fedi le. A 202 (csoportszinten 295) gépből álló flotta átlagéletkora 4,3 év.

Fedélzetén három osztályt – business, comfort és economy – kínál, és az utasok a három óránál hosszabb járatokon 17-féle menüből választhatnak. Az ételkínálat másfél havonta változik, és júniustól immár orosz menü is elérhető. A szórakozásról modern technika gondoskodik és immár wifi is elérhető a fedélzeten, és a személyzet nagy gondot fordít a gyerekekre is.

A légitársaság bázisául szolgáló Seremetyevo repülőtéren számos innovatív szolgáltatást kínálnak, így például sms-ben értesítik az utasokat a járatmódosításról vagy a check-in kezdetéről, és az elveszett poggyászok útja online nyomonkövethető. A transzferidő itt a belföldi járatok esetén 50, a nemzetközieknél 70 perc.

Forrás: Business Traveller Hungary

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.