Megújult az Emirates céges törzsutas-programja
Az Emirates Business Rewards nevű vállalati törzsutas programja immár még több szolgáltatást nyújt, a hozzá tartozó felhasználói felület egyszerűbbé vált, és lehetővé teszi a pontok felhasználását last minute foglalásokra.
A Business Rewards program egyik legfontosabb újdonsága, hogy az utazásokkal megszerzett pontokat bármikor felhasználhatják a vállalatok a foglalás során, bármely ülésre, így a tagok számára a készpénzes fizetéshez hasonló megoldást nyújt.
A dubaji központú légitársaság megbízásából készült friss felmérés 800 üzleti utazó és üzleti utazással kapcsolatos döntéshozó véleményét, valamint utazással kapcsolatos szokásait vizsgálta az Egyesült Arab Emirátusokban. A kutatás rávilágított a költséghatékonyság, valamint az üzleti célú utazások kapcsán a rugalmasság iránti igényre, a felmérés szerint a 3 legfontosabb szempont a légitársaság kiválasztása során az ár (30%), a járatok időpontja (26%), illetve az ár-érték arány (23%). Kiderült továbbá, hogy a válaszadók jellemzően online, közvetlenül a légitársaságnál foglalják le az üzleti útjukat (29%). Ez különösen jellemző a kisebb szervezetekre és vállalatokra, akiknek fele mindig online, közvetlenül a légitársaságnál foglal.
Az Emirates Business Rewards lehetőséget ad a dolgozók számára lefoglalt utak és szolgáltatások kezelésére, a foglalásra, továbbá a felületen nyomon követhető a programban való eddigi részvétellel elért megtakarítás mértéke is.
A regisztráció szintén egyszerűbbé vált, függetlenül a vállalat vagy szervezet méretétől. A Guest Traveller (Vendégutazó) funkció bevezetésével mostantól bármely vállalat bevonhat olyan személyt is, aki egyébként nem rendelkezik alkalmazotti státusszal – így például tanácsadókat vagy ügyfeleket, akik az adott cég megbízásából utaznak. A Business Rewards pontok azonban az ő utazásaik után is járnak.
.
Forrás: Business Traveller Hungary
Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.