Magyar piacra szabott megoldások az airberlintől

A Malév leállását követően az airberlin alig három nap alatt állt be a megüresedő berlini viszonylatra. Május 6-tól azonban Németország 2. legnagyobb fuvarozója már a magyar piac igényeire szabta menetrendjét, így lehetővé vált a kora reggeli indulás és a délutáni érkezés.

A Malév leállását követően az airberlin alig három nap alatt állt be a megüresedő berlini viszonylatra. Május 6-tól azonban Németország 2. legnagyobb fuvarozója már a magyar piac igényeire szabta menetrendjét, így lehetővé vált a kora reggeli indulás és a délutáni érkezés.

Az airberlin először 2003-ban, fapados fuvarozóként lépett be a magyar piacra, azóta azonban drámaian átalakult, és valódi full service légitársaságként, rövid- és hosszútávú átszállási lehetőségeket kínálva tért vissza. Közben, tavaly decemberben az Etihad Airways 29 százalékos tulajdonrészt vásárolt a kontinens 6. legnagyobb légitársaságában, amely márciusban a oneworld légi szövetséghez is csatlakozott.
Az airberlin 168 gépből álló, fiatal flottája jelenleg 40 ország 162 városába repül, tavaly 35.5 millió utast szállítva. Az airberlin voltaképpen a hagyományos légitársaságok minden szolgáltatását nyújtja utasainak – központi repülőterek használatát, térítésmentesen feladható poggyászkeretet, törzsutasprogramot, ingyenes fedélzeti ellátást – , business osztály azonban csak a hosszú távú járatokon érhető el. Az airberlin vezetői azonban a Budapest-Berlin útvonal mellett kiemelik bécsi bázisuk fontosságát is, innen ugyanis közvetlenül 50 célállomás érhető el.
A céges utazóknak a légitársaság kétféle megoldást fejlesztett ki: a nagyobb vállalkozások a corporate agreement keretében szabhatják személyre kedvezményeiket, míg a kisebb vállalkozásoknak a business points programot ajánlják.

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.