Luxustermékek az Emirates business osztályán

Az elmúlt években nem csak a Budapestről Dubajba utazók száma nőtt a hatszorosára, hanem a távoli utak is egyre népszerűbbek lettek. Az Emirates business osztályát választók a magas szintű kényelem mellett egy Bvglari által tervezett exkluzív kozmetikai szettet is kipróbálhatnak.

Az Emirates 2014-es magyarországi piacra lépése óta a Dubajból elérhető ázsiai úti célok fokozatosan a magyarok kedvencévé váltak. Vietnam, Dél-Korea, Japán, Malajzia, Indonézia, Szingapúr és Kína mind a toplista élén szerepelnek, de szívesen döntenek olyan távoli desztinációk mellett is, mint például Dél-Afrika vagy Ausztrália.

De folyamatosan nő azoknak az utasoknak a száma is, akik az alacsonyabb ár helyett inkább a lehető legmagasabb kényelmet preferálják. A változó piaci trendekhez az Emirates Budapestről induló járatai is igazodnak: a turistaosztály a költséghatékony világutazók számára nyújt tökéletes választást, míg a business class szolgáltatásai felejthetetlen élménnyé teszik a fedélzeten töltött időt.

A business osztályt választók ággyá alakítható ülésekkel, beépített minibárral, gourmet fogásokkal, valamint prémium minőségű borokkal találkozhatnak a fedélzeten, a kényelmi szolgáltatások mellett pedig exkluzív utazó szetteket is biztosítanak mindenkinek, akik a hosszú távú, éjszakai járatokon repülnek.

A jelenleg elérhető fedélzeti neszesszer összeállításánál a légitársaság az olasz Bvlgari luxus márkával működött együtt: a szatén borítású kistáskák olyan ikonikus termékeket tartalmaznak, mint a márka védjegyeként ismert Red Tea miniparfüm, vagy az illathoz passzoló testápoló és arcápoló szérum. A kozmetikumok, valamint az utazáshoz elengedhetetlen fogkefe, fogkrém és fésű mellett a tervezők a férfiakra is gondoltak: a férfi csomagok egy elegáns borotvát és egy Bvlgari after shave balzsamot is tartalmaznak.

A business osztályon kapható utazó szetteket kilenc havonta változtatja a légitársaság, így biztosítva, hogy az évente többször utazókat is új meglepetés várja.

 

 

Töltsünk minőségi időt a repülőtéren!

A fedélzeti szolgáltatások és termékek fejlesztése mellett az Emirates a reptéri várók megújításába is folyamatosan fektet: a Dubaji Nemzetközi Repülőtér B-szatelitjében található Emirates Business lounge a közelmúltban egy 11 millió dolláros átalakításon esett át.

A légitársaság séfjei által készített friss gourmet fogások mellett ingyenes bár, zuhanyzó, wellness részleg, borospince és egy gyerekek számára kialakított játszósarok is az utasok rendelkezésére áll. A felújított váróban egy Costa Coffee-val közösen megálmodott élménykávézó, egy Voss Víz közreműködésével létrejött, egészséges ételeket és italokat kínáló Egészségsarok, valamint egy exkluzív Moët&Chandon pezsgő lounge is nyílt, utóbbit kizárólag az Emirates számára tervezték. A Business lounge-ban pihenő utasok minden szolgáltatást ingyenesen vehetnek igénybe.

Azok a magyar utasok, akik Dubajban a légitársaság zászlóshajójának számító A380-as repülőgépre szállnak át, az ikonikus fedélzeti lounge-ot kipróbálhatják, amely egy letisztult, privát yacht kabinok által inspirált design-t képvisel.

A felsorolt újdonságok mellett a Business osztály utasai több mint 70 városban vehetik igénybe a díjmentes repülőtéri sofőrszolgálatot, a globális lounge-hálózat pedig több mint 30 saját és partner lounge-ban várja az Emirates utasait.

Forrás: Business Traveller Hungary

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.