Kényelmesebb utasforgalom a Charles de Gaulle-on

2012 október 1-je óta  a párizsi Charles de Gaulle repülőtéren megforduló Air France-utasok immár egyszerűbben, korszerű infrastruktúrák igénybevételével jutnak el a jegykezeléstől a beszállásig. A teljes nemzetközi utasforgalmat a 2E terminálra került helyezik át, a 2F terminál kizárólag az Air France és a SkyTeam légi-szövetségbeli partnerei által üzemeltett európai (Schengen-övezetbeli) járatokat indítja, illetve fogadja, míg a regionális légitársaságok járatai (Brit Air, Regional, Airlinair) a 2G terminálra koncentrálódnak.

2012 október 1-je óta  a párizsi Charles de Gaulle repülőtéren megforduló Air France-utasok immár egyszerűbben, korszerű infrastruktúrák igénybevételével jutnak el a jegykezeléstől a beszállásig. A teljes nemzetközi utasforgalmat a 2E terminálra került helyezik át, a 2F terminál kizárólag az Air France és a SkyTeam légi-szövetségbeli partnerei által üzemeltett európai (Schengen-övezetbeli) járatokat indítja, illetve fogadja, míg a regionális légitársaságok járatai (Brit Air, Regional, Airlinair) a 2G terminálra koncentrálódnak.



Azzal, hogy az Air France tevékenysége a repülőtér keleti oldalára összpontosul, az átszállási idők rövidebbek lesznek, a csatlakozás leegyszerűsödik, és az utasok számára az átszállás akár 10 perccel is rövidebb lehet.
A 2F terminált az európai járatok számára tartják fent és az utasok nagyobb kényelme és a zökkenőmentesebb utasforgalom érdekében átalakításokra is sor került. Nagy jegykezelő-zónák létesültek, ebből 19 a SkyPriority, 44 pedig a turista osztályon utazókat várja, a terminál közepén pedig korszerűbb és nagyobb teljesítményre képes biztonsági ellenőrző zóna kerül kialakításra. A SkyPriority „kiemelt” utasok számára az Air France külön zónát tart fent.
Idővel, a jelenlegi évi 14 millió helyett, e terminál 16 millió utas fogadására lesz képes.


Hub 2012: a második lépés
A Hub 2012-es program a párizsi Charles de Gaulle repülőtér infrastruktúráinak átfogó fejlesztésére támaszkodik, ami nemcsak a felszerelések minőségének javítását teszi lehetővé, hanem áttekinthetőbbé teszi az utas által a beszállásig megteendő utat.
Ez az átcsoportosítás a „Hub 2012” projekt második lépésének tekinthető. E projektet az Air France és az Aéroports de Paris közösen hozta létre, azzal a céllal, hogy a nemzetközi utasforgalom terén mind az utasoknak kínált szolgáltatások minőségének, mind a párizsi Charles de Gaulle repülőtér versenyképességének növelése érdekében.
A Hub 2012-es projekt keretében június 28-án már megnyitották az S4-es beszállító-csarnokot (a 2E terminál M kapujánál), ami által újabb fogadó-kapacitásokat nyert a repülőtér. Ebből az alkalomból az Air France felavatta új, útvonalhálózatának immár legnagyobb Business-váróját – mintegy 3 000 m2-es területen.
Decemberben egy újabb fordulóponthoz érkeznek, ekkor kerül sor a Schengen-övezetből érkező utasok új csatlakozó-folyosójának kialakítására.

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.