Jól fogynak a magyar márkák a reptéri terminálon

Sikerrel zárult a harmadik magyar márka, a Pick-szalámi promóciós kampánya is a Budapest Airport 2. Terminálján. A Vida-borokat és a Royal Tokaji pincészet termékeit követően a szalámi volt egy hónapig a sztárvendég a kampányban a Budapest Airport, a Heinemann Duty Free és a Pick Zrt. szervezésében.

Hatalmas, plafonig érő magyar szalámi reklám fogadta már az utasbiztonsági zóna kapujában a külföldi vendégeket a Budapest Airport 2. Terminálján. Az egy hónapig tartó, a magyar szalámit népszerűsítő reklámkampány és kóstoltatás beváltotta a hozzá fűzött reményeket. Annak ellenére, hogy ezúttal nem volt árkedvezmény, hanem elsősorban a kiemelt jelenléttel és a nagyon népszerű kóstoltatással lepték meg az utazókat, az egy hónapig tartó promóció alatt másfélszeresére emelkedett a Herz és Pick termékek eladása a duty free üzletben.
A kóstoltatásra a lehető legjobb helyet, a SkyCourt indulási szintjének középső részét, közvetlenül az utastájékoztató konzolok mellett választotta ki a Budapest Airport. Az akció sikeréhez minden bizonnyal hozzájárult a személyes kommunikáció is, hiszen a hostessek által kínált szalámit 30 %-ban magyar utasok is megkóstolták. Persze a kínálótálcán különleges termékek is megjelentek, így a Mangalica csemege szalámi és a Mangalica páros kolbász is. Összességében a promóciónak köszönhetően az előző év májusához képest a szalámi-eladások értéke a másfélszeresére nőtt, egyharmaddal többen vásároltak a hungaricumoknak ebből a kategóriájából és hasonló mértékben emelkedett a forgalom is.

Forrás:

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.