Fejleszt az Air France

Utasai elvárásait szem előtt tartva az Air France business osztályú ajánlata folyamatosan fejlődik, hogy a légitársaság ügyfeleinek az igazi francia életérzést biztosíthassa. A kabin kialakítástól kezdve a fedélzeten felszolgált ellátmányig, a cég folyamatos innovációt folytat az egyre kifinomultabb szolgáltatások érdekében. 

Utasai elvárásait szem előtt tartva az Air France business osztályú ajánlata folyamatosan fejlődik, hogy a légitársaság ügyfeleinek az igazi francia életérzést biztosíthassa. A kabin kialakítástól kezdve a fedélzeten felszolgált ellátmányig, a cég folyamatos innovációt folytat az egyre kifinomultabb szolgáltatások érdekében. 

2011. december 1-jétől az Air France hosszú távú business osztályának utasait híres francia mesterszakácsok által megálmodott fogásokkal kényezteti a fedélzeten. A séfek félévente váltják egymást, s konyháik remekeit a menü négy főfogása között kínálják, tíz naponta változó kínálatban. Elsőként Joël Robuchon, a világ legtöbb Michelin-csillagját birtokló séfje mutatkozott be, az egyes fogásokhoz illő borokat Olivier Poussier, a világ egyik legjobb sommelier-je választotta ki.
Az Air France folyamatosan szereli fel hosszú távú flottáját az új business osztályú ülésekkel, amelyek tágasabbak, 5 kg-mal könnyebbek és ággyá alakíthatóak, így nem csupán tágasabbak, hanem környezetbarátabbak is. A jelenleg több mint 25 útvonalon elérhető ülések 2012 végére a flotta kétharmadán (ez közel 70 repülőgépet jelent: köztük Boeing 777, Boeing 747, Airbus A330, Airbus A340 és Airbus A380) is beszerelésre kerülnek.
Az Air France a személyre szabott szolgáltatások érdekében konkrét és személyes gesztusokat is tesz az utazás során, ennek érdekében a hosszú távú járatok légiutas-kísérői kurzuson vesznek részt, ahol elsajátítják ezen mozzanatok minden lényeges elemét. A vezető légiutas-kísérők közel 80%-a már elvégezte a tanfolyamot.


 

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.