Életbe léptek a Lufthansa új értékesítési szabályai

A Lufthansa Csoport légitársaságai szeptember 1-jétől az új kereskedelmi stratégia értelmében foglalásonként 16 euró „disztribúciós díjat” számítanak fel a globális disztribúciós rendszerek (GDS-ek) igénybevételével kibocsátott repülőjegyek után.

Az Austrian Airlines, a Brussels Airlines, a Lufthansa és a SWISS számára újabb mérföldkőnek számít ez a változás. Az elmúlt hetekben folytatódtak tárgyalások az együttműködésről számos repülőjegy-értékesítési partnerrel, akik elsősorban az új, közvetlen (DC) foglalási módok fejlesztése és gyakorlati megvalósítása iránt érdeklődtek.

A Lufthansa Csoport utasai disztribúciós díj nélkül foglalhatnak jegyet, amennyiben a jegyvásárlás a légitársaságok honlapjain, az ügyfélszolgálaton, vagy a repülőterek jegyárusító pultjainál történik. Az utazási irodáknak a www.LHGroup-agent.com online portál áll rendelkezésére.

Vállalati ügyfelek az egyedi szerződés szerinti árakon disztribúciós díj nélkül foglalhatnak a www.LH.com oldalon. A Lufthansa továbbá együttműködést kötött az SAP leányvállalatával, a Concurral, amely 2016-tól a www.LH.com weboldalon egyedi utazásszervező rendszert kínál üzleti ügyfeleknek.

„A piac kész a változásra és ezekre az újdonságokra. Az iparágon belül intenzív eszmecserét folytattunk értékesítési modellünk újragondolásáról, jóllehet akadnak vitás területek. Ezzel együtt változatlanul meggyőződésünk, hogy a fejlett, egyúttal kedvezőbb árú kiegészítő foglalási csatornák bevezetése – amelyek ráadásul  termékeink jobb megjeleníthetőségét teszik lehetővé – igenis ügyfeleink érdeke” – mondta Jens Bischof, az igazgatótanács tagja és a Deutsche Lufthansa AG kereskedelmi igazgatója.

„Az utazási irodákkal és a globális disztribúciós rendszerekkel közösen akarunk azon dolgozni, hogy a repülőjegy értékesítés modernebb, olcsóbb és ügyfélbarát legyen. Hamarosan újabb informatikai megoldásokat teszünk elérhetővé ügyfeleinknek” – tette hozzá Bischof.

A Lufthansa Csoport vezető informatikai vállalatokkal közösen új, közvetlen foglalási módokat fejlesztett és vezetett be. Ezzel párhuzamosan pedig aktívan dolgoznak a nagyvállalatok számára kínált foglalási platformok bekötésén az új rendszerbe. Ezeken az online foglalási rendszereken keresztül a vállalatok és utazási irodáik a jövőben közvetlen hozzáféréssel rendelkeznek majd a Lufthansa Csoport termékeihez.

Forrás: Business Traveller Hungary

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.