Budapesttel indul a WizzTV

A Wizz Air bejelentette együttműködését a TouristMirrorral és egyúttal bemutatta legújabb innovációját az utazási piacon – a Wizz Air ugyanis az első európai légitársaság, amely saját utazási videókkal népszerűsíti 85 desztinációból álló úthálózatát.

A WizzTV utazási videóin a Wizz Air legnépszerűbb légiutas-kísérői, a Wizz Nagykövetek és a „törzsutas” Brad nevű bábfigura kalauzolnak. Az Wizz Air és a TouristMirror™ között létrejött együttműködés elhozza az utazási élményt az utasoknak a képernyőn keresztül a kiváló minőségű, szórakoztató videókkal már az utazás vagy a foglalás megkezdése előtt.

 

A videókban bemutatott desztinációkon működő helyi vállalkozások hirdethetnek a WizzTV-n, a videókat meg lehet nézni a wizzair.com-on, a közösségi média csatornákon és a kijelölt repülőtereken is. A nézők megismerkedhetnek jövőbeli utazásuk célállomásával és bennfentes tippeket kaphatnak a helyi utaskísérőktől, a Wizz Nagykövetektől, akik tanácsokat adnak, mit érdemes az adott desztinációban kipróbálni. A Wizz Air az első az európai légitársaságok között, amely vállalati szinten utazási videókat készít. A WizzTV első videója Budapestről szól, a légitársaság a magyar fővárosból 35 nemzetközi útvonalat üzemeltet.

A WizzTV videóit egy magyar szakemberekből és művészekből álló csapat, a TouristMirror készíti.

Forrás:

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.