Brandfrissítés a Wizz Airnél
Tizenegyedik születésnapja alkalmából egy fedélzeten tartott sajtótájékoztatón mutatta be újragondolt brandjét a Wizz Air május 19-én.
Váradi József vezérigazgató szerint az indulás óta eltelt 11 évben a légitársaság teljesítette az induláskor megfogalmazott misszióját és jelentős sikereket ért el a repülési iparág forradalmasításában. Megvalósították azt az elképzelésüket, hogy megbízható és megfizethető légiközlekedést biztosítsanak mindenkinek Közép- és Kelet-Európában, miközben működésüket Európán túlra is kiterjesztették.
Az új, felfrissített brand bevezetése is egyike a folyamatos fejlesztéseknek, a festést az A320 és A321 típusú repülőgépeken egyaránt bevezetik.
Az új brand és festés jól demonstrálja a légitársaság folyamatos elkötelezettségét amellett, hogy pozitív élményeket biztosítson utasainak. Az eddigi fehér, lila és rózsaszín színekből álló kombinációból kikerült a lila, helyette sötétkéket használ a jövőben a légitársaság, a gépek festését, a légiutas-kísérők formaruháját és a honlap dizájnját is ezek a színek határozzák meg. A későbbiekben a gépek belső kialakítását is megváltoztatják
A közelmúltban a teljes úthálózaton bevezetett ülőhelyfoglalás, és az új díjtípusok (Alap és Plusz) után 2015-ben több újdonsággal készül a légitársaság. Így fejlesztik a weboldalt és elindítják mobilra optimalizált oldalukat, valamint legalacsonyabb viteldíj kereső szolgáltatásukat online. A Wizz Tours utazási csomagajánlatai több országban is elérhetővé válnak 2015 folyamán, és az újonnan leszállított A320 és A321 típusú repülőgépek már a légitársaság új festésével érkeznek. Novembertől megújul a belsőtér az A321 repülőgépeken és a személyzet is új egyenruhát kap.
Forrás: Business Traveller Hungary
Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.