Beváltak az automaták

Jelentősen megnőtt az igény a frankfurti reptéren keresztül utazó nemzetközi utasok részéről az önkiszolgáló check-in automaták iránt.

Jelentősen megnőtt az igény a frankfurti reptéren keresztül utazó nemzetközi utasok részéről az önkiszolgáló check-in automaták iránt.

Az ötödik éves SITA/Air Transport World Passanger Self-Service Survey eredményei szerint egyre szívesebben veszik a reptéri tennivalókat saját kezükbe az utasok. Az Európában legtöbb nemzetközi célállomással összeköttetésben álló frankfurti reptér első alkalommal került bele a jelentésbe, az eredmények szerint a feladandó csomaggal rendelkező utasok fele veszi igénybe az önkiszolgáló lehetőségeket. Többségük (64%) a helyszíni automatákat használja, fennmaradó részük pedig az Interneten keresztül csekkol be. 

A frankfurti reptéren az utasoknak lehetőségük van a mobil beszállókártya segítségével átjutni a biztonsági elelnőrzésen, illetve felszállni a gépre, és egyre többen élnek a mobilkészülékek nyújtotta előnyökkel, a megkérdezettek 37 százaléka szeretne rendszeresen élni ezekkel. 52 százalék kedveli az SMS-ben kapott megerősítéseket, értesítéseket, 36 százalék pedig akár utazással kapcsolatos szolgáltatások megrendelését is lebonyolítaná ilyen formában, 19 százalék vásárolná így akár repülőjegyét is.

Az automatikus szolgáltatások ismertségén még van mit javítani, ötből egy utas nem tudta, hogy járata esetében él-e a lehetőség, 19 százalékuk pedig kijelentette, nem állt rendelkezésére a becsekkolás ilyetén módja, pedig a valóságban mégis így volt. Akadnak bizalmatlanok is, mintegy 39 százalék annak ellenére is a hagyományos ügymenet mellett döntött, hogy tudott a lehetőségről.

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.