Bemutatták az Alitalia új stratégiáját

Június 19-én az Alitalia Day 2012 keretében mutatták be Rómában a Fiumicino repülőtér hangárjában az olasz légitársaság jövőbeli stratégiáját.
A forradalmi árszerkezet és kereskedelmi stratégia révén kívánnak újító és dinamikus módon szembenézni a jövő kihívásaival, kiegészítve mindezt a szolgáltatási szint növelésével. Az új árstratégia legfőbb eleme a Róma – Milánó – Róma útvonalra kialakított egyedi árképzés, amely válasz a gyorsvasút kihívására.

Június 19-én az Alitalia Day 2012 keretében mutatták be Rómában a Fiumicino repülőtér hangárjában az olasz légitársaság jövőbeli stratégiáját.
A forradalmi árszerkezet és kereskedelmi stratégia révén kívánnak újító és dinamikus módon szembenézni a jövő kihívásaival, kiegészítve mindezt a szolgáltatási szint növelésével. Az új árstratégia legfőbb eleme a Róma – Milánó – Róma útvonalra kialakított egyedi árképzés, amely válasz a gyorsvasút kihívására.

Ennek érdekében a jelenlegi 44 különböző ártípus helyett 5, egyszerűbb és könnyebben kezelhető fix ár kerül bevezetésre, 3 turista és 2 business kategóriában.
Ugyanakkor a légitársaság újratervezte fedélzeti osztályait, komoly technológiai fejlesztéseket hajtott végre a check-in különböző módozatainak (webes, mobilos) hatékonyabbá tétele érdekében, újratervezte weboldalát és okotelefonos alkalmazásokat vezetett be, de erősíti jelenlétét a közösségi oldalakon is.
Ezenkívül, a flotta folyamatos megújításának köszönhetően, 2013. január 1-jétől az Alitaliáé lesz az egyik legfiatalabb géppark a világon, 6,5 éves átlagos élettartammal, ezzel is növelve a pontosságot, ezáltal az utasok elégedettségét is, melyek mutatói már most is kiválóak.

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.