Automata check-in a stresszmentes repülésért

Az indulás előtti feszült pillanatokon segít az „AirlineCheckins.com“, a Lufthansa Innovation Hub digitális megoldása, amely a világ 100 légitársaságának járataira végzi el automatikusan a check in folyamatát.

A Lufthansa Innovation Hub már tavaly megkezdte a rendszer tesztüzemét, amely alapján tovább folytatta annak finomhangolását, ma pedig az AirlineCheckins.com továbbfejlesztett, végleges verziója bárki számára elérhető.

„A check-in folyamat az utazás előtt egy olyan határpont, ami csak a repülés esetében létezik – ráadásul mindig időt igényel, és sokszor okoz stresszes perceket. Ha valaki nem végzi el időben ezt a műveletet, akkor könnyen a hátsó sorok egyikében, egy középső ülésen utazhat. Célunk, hogy ezt a folyamatot leegyszerűsítsük, illetve elvégezzük az utas helyett, ezáltal is kellemesebbé téve az utazást“ – mondta Holger Schneider, a Lufthansa Innovation Hub ügyvezetője.

A légi utasok ingyenesen regisztrálhatnak az AirlineCheckins.com oldalon, ahol profiljuk felöltése során megadhatják üléspreferenciájukat. A megoldás a jövőben automatikusan elvégzi a helyfoglalást az utas helyett valamennyi járatra, amelyre ugyanazzal az email címmel foglalta a repülőjegyet, mint amit az Airlinecheckins.com-on megadott regisztrációjakor.

Az AirlineCheckins.com nem csak a Lufthansa Csoport járataira végzi el mindezt, hanem a világ valamennyi olyan légitársaságánál is, amely rendelkezik online check-in megoldással. Amint az adott társaság online felületen megnyílik a check-in lehetősége, az első néhány percben végbe is megy a helyfoglalás, ezzel is nő a valószínűsége annak, hogy az utas az általa preferált ülést kapja. A beszállókártyát a rendszer automatikusan elküldi e-mailben vagy SMS-ben. A tesztfázis során az AirlineCheckins.com megoldását a világ 60 országának mintegy 5000 utasa vette igénybe, a megoldás összesen 10 000 helyfoglalást végzett el 2016-ban az utasok helyett.

Az utasok számára számos további funkció is elérhető: a felhasználók további utasok preferenciáit is megadhatják, így az együtt utazók is elvégezhetik a check-in-t. A rendszer továbbá már figyelembe veszi a törzsutas-programokat is, illetve az igazolványok és útlevelek is kezelhetők lesznek a profilon belül, ennek révén pedig a nagy távolságú, interkontinentális utak helyfoglalása is egyszerű és zökkenőmentes lesz. A felhasználók a profiljukon belül egyetlen kattintással elérhetik a korábbi és a jövőbeni repülőutakat, így bármikor lehívhatók a szükséges adatok.

Az AirlineCheckins.com átdolgozott változatának elindításával a második tesztfázisba lép a projekt: ennek során a fókusz a különböző üzleti modellek fejlesztésén és alkalmazásán lesz, így például szállást, bérautót és további szolgáltatások beépítését fejlesztik a Lufthansa Innovation Hub munkatársai.

Forrás: Business Traveller Hungary

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.