A KLM a közösségi médiát építi a légiközlekedésbe

A KLM elindította a Meet&Seat szolgáltatását, az első légitársaságként beépítve a közösségi hálózatot a repülési folyamatokba. A foglalással rendelkező utasok bejelölhetik Facebook vagy LinkedIn profiljukon, hogy melyik járattal fognak utazni, így láthatják, ki lesz még ott a hosszú távú járatok fedélzetén.

A KLM elindította a Meet&Seat szolgáltatását, az első légitársaságként beépítve a közösségi hálózatot a repülési folyamatokba. A foglalással rendelkező utasok bejelölhetik Facebook vagy LinkedIn profiljukon, hogy melyik járattal fognak utazni, így láthatják, ki lesz még ott a hosszú távú járatok fedélzetén.

A Meet&Seat szolgáltatás megkönnyíti a kapcsoltfelvételt azon utastársakkal, akik ugyanolyan háttérrel rendelkeznek vagy ugyanaz az érdeklődési körük, így az utazás még izgalmasabbá és ösztönzőbbé válik számukra.  Megnézhetik, van-e olyan ismerősük, akik ugyanazzal a járattal utaznak, vagy felfedezhetnek valakit, aki épp ugyanarra a konferenciára utazik a tengerentúlra. A Meet&Seat szolgáltatás révén megbeszélhetik, hogy kávéznak egyet indulás előtt, egymás melletti üléseket választhatnak vagy akár közösen távozhatnak taxival leszállás után.
Az utasok a többi Meet&Seat résztvevőt csak akkor láthatják, ha bejelölik Facebook vagy LinkedIn profiljukon a járatukat és eldönthetik, azt is, hogy oldalukról milyen információkat kívánnak megosztani utastársaikkal.  A Meet&Seat szolgáltatás csak a „ManageMyBooking” rendszeren keresztül érhető el és csak tengerentúli járatokra. A „ManageMyBooking” rendszerrel az utasok az utazás előtti 90. naptól kezdve az indulás előtt 48 óráig lefoglalhatják üléseiket, s ezzel könnyen kapcsolatot teremtethetnek utastársaikkal. A KLM Meet&Seat szolgáltatást az Amsterdamból San Francisco-ba, New York-ba és SaoPaulo-ba járatokon lehet tesztelni, de nemsokára egyéb tengerentúli célállomásokra tartó járatokon is elérhető lesz.  

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.