A harmadik legnagyobb európai fapadossá fejlődne a Eurowings

Utasszám alapján Európa harmadik legnagyobb diszkont légitársaságává akar fejlődni az a Lufthansa-csoport leányvállalata, a Eurowings.

Karl Ulrich Garnardt, a csoport Eurowingsért felelős vezetője Berlinben a Nemzetközi Turisztikai Kiállításon (ITB) tartott sajtótájékoztatóján elmondta: rövidtávú céljuk, hogy megőrizzék piacvezető szerepüket Németországon belül a diszkontok között, ezért rövid- és hosszútávú járathálózatukat is bővítik.

Új útvonalakat jelentettek be egyebek mellett Grand Canariára, Brindisibe, Rodoszra, Antaliába és Faróba, valamint Bostonba, Miamiba és Port Louis-ba. A bővítéshez a Eurowings 700 új embert vesz fel 2016-ban és 23 géppel bővíti keskenytörzsű flottáját.

Az MTI kérdésére válaszolva Karl Ulrich Garnardt elmondta, hosszútávú céljaik között szerepel a harmadik legnagyobb diszkontnak lenni Európában. Jelenleg évi 20 millió utast szállít, míg a Ryanair 100, az easyJetnek 60 milliót. A Eurowingsnek nem célja befogni őket, de meg akarják erősíteni szerepüket az európai kontinensen – tette hozzá. A társaság most az első ötben van Európában.

A Eurowings és a Germanwings 2013-ban vette át a Lufthansától azokat az európai járatokat, amelyek nem a légitársaság két fő bázisáról, Frankfurtból és Hamburgból közlekednek, így Budapesten is jelen vannak hamburgi, stuttgarti, düsseldorfi és kölni járatokkal. Miután egy évvel ezelőtt a Eurowings márka megtartása és erősítése mellett döntöttek, a Germanwings fokozatosan megszűnik.

A légitársaság 27 gépes flottájával 130 repülőtérre közlekedtet járatokat.

Forrás: MTI

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.