Germanwings: jubileumi megújulás

A 2003. májusa óta Budapestre is közlekedő Germanwings német diszkont légitársaság folyamatosan növekedik a magyar piacon, ám idén nyártól új termék- és márkakoncepcióval szállítja utasait.

A légitársaság 2012-ben már közel százezer utast szállított budapesti közvetlen járataival Kölnbe és Stuttgartba, amely 5 százalékos növekedést mutat az előző évi adatokhoz képest.  Az idei évtől kezdődően pedig – a Lufthansa leányvállalataként ­- még inkább arra törekszik, hogy növelje utasforgalmát Magyarországon, és néhány hónapon belül a legmagasabb színvonalú termékkoncepcióval lépjen piacra Európában. Ennek érdekében 2013 márciusától kezdve új járatokat indít Stuttgarton keresztül Hamburgba, Brémába és Brüsszelbe is.

Ám ennel jóval fontosabb, hogy 2013. július 1-jén az „Új Germanwings“ egy vadonatúj termék- és márkakoncepciót vezet be, amely lehetővé teszi az utasok számára az „á la carte repülés“ élményének megtapasztalását. Mindenki egyénileg választhat a többféle szolgáltatási csomag közül, amelyek személyre szabottan elégítik ki az utasok igényeit, kezdve a hagyományos, diszkont légitársasági megoldásoktól egészen a legmagasabb minőséget nyújtó csomagajánlatokig. Ezek keretében számos, a repülés élményét erősítő szolgáltatást is igényelhet a vásárló. A hagyományos turista osztályon túl az „Új Germanwings“ három különböző, teljesen új szolgáltatási csomagot mutat be. A „best“ csomagot a legmagasabb igények kielégítésére tervezték, amely alapvetően az üzleti utasok maradéktalan kiszolgálására jött létre, de ugyanúgy ideális választás bárki más számára is. A „Smart“ csomaggal az utas jogosulttá válik bizonyos extra szolgáltatásokra, amelyek körét ő maga, személy szerint is bővítheti. A „Basic“ csomag pedig a tradicionális, extrákat nem nyújtó diszkont légitársasági megoldást jelenti.

 

A légitársaság járatain, jelenlegi adatok szerint, az üzleti utasok aránya eléri a 42 százalékot.

Forrás:

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.