Megújult a Lufthansa business osztálya

Az utasok néhány hét múlva, az új Lufthansa Jumbo, a Boeing 747-8 üzembe állításakor élvezhetik majd először az üzleti osztály új kabinjának jellemzőit. A Lufthansa üzleti osztályának új ülése 1,98 méter hosszú vízszintes fekvőfelülettel rendelkezik és egyetlen gombnyomással kényelmes ággyá alakítható.

Az utasok néhány hét múlva, az új Lufthansa Jumbo, a Boeing 747-8 üzembe állításakor élvezhetik majd először az üzleti osztály új kabinjának jellemzőit. A Lufthansa üzleti osztályának új ülése 1,98 méter hosszú vízszintes fekvőfelülettel rendelkezik és egyetlen gombnyomással kényelmes ággyá alakítható.

Egyszerű állíthatóságának, több tároló rekeszének és továbbfejlesztett szórakoztató rendszerének köszönhetően mind vízszintes ágypozícióban, mind pedig függőleges háttámlájú vagy döntött ülés formájában kivételes kényelmet kínál.
2007-ben a Lufthansa felmérést végzett több mint 500 törzsutasa körében az üzleti osztály üléseivel szemben támasztott preferenciák és elvárások megismerése céljából. A felmérés eredményeiből kiindulva a légitársaság több koncepciót is kidolgozott ismert ergonómiai szakemberek, tervezők és ülésgyártók segítségével. A cég 2010-ben egy nyolchetes kísérleti projektet bonyolított le a Frankfurt-New York-Frankfurt útvonalon, ahol összesen 1349 utas és speciális tesztszemélyzet értékelte a prototípust kényelem, kezelhetőség és műszaki stabilitás szempontjából.
A folyamat során kifejlesztett ülés a legkifinomultabb igényeknek is megfelel az ülés és az alvás kényelme szempontjából. Emellett az ergonómiailag továbbfejlesztett párnázat ülő és vízszintes testhelyzetben is magas szintű kényelmet kínál, míg a leengedhető kartámasz nagyobb helyet biztosít a váll számára fekvő helyzetben. Mindegyik ülő és vízszintes pozíció egyedileg, folyamatosan állítható anélkül, hogy ehhez az utasnak fel kellene állnia. Ezenkívül minden utas nagyobb felületen helyezheti el személyes tárgyait és több tároló rekeszt vehet igénybe az ülésen.

Szintén új jellemző a „V” alakú, innovatív üléselrendezés. Az üléselrendezés révén a légitársaság gyakorlatilag meg tudta duplázni a szomszédos ülések között vállmagasságban mért távolságot, ami a jövőben nagyobb személyes teret biztosít az üzleti osztály utasainak.
Az üzleti osztály új ülése fontos elem a Lufthansa eddigi történetének legnagyobb fedélzeti termékfejlesztési programjában. A légitársaság a következő néhány évben mintegy 3 milliárd eurót fordít majd az utasok érdekeit szolgáló termékfejlesztésekre, a nagy távolságú járatokat kiszolgáló, több mint 100 tagú flottájának teljes felújítása várhatóan négy évig tart.

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.