Másképp keres az üzleti utazó

A Cornell Egyetem tanulmánya szerint jelentős különbségek figyelhetők meg az online foglalási gyakorlatokban aszerint, hogy üzleti, vagy szabadidős céllal történik-e.

 

 

A Cornell Egyetem tanulmánya szerint jelentős különbségek figyelhetők meg az online foglalási gyakorlatokban aszerint, hogy üzleti, vagy szabadidős céllal történik-e.

A http://www.hotelschool.cornell.edu/research/chr/pubs/reports/2010.html linkről letölthető tanulmány szerint az online utazásszervezés első lépcsőjében a legtöbben óriási palettáról kezdik meg a válogatást, különféle keresőmotorok és a szociális média, valamint egyéb tradicionális információforrások segítségével. Az informálódás után azonban mégis többnyire a hotelek weboldalain, vagy online utazási irodák segítségével zajlik a tényleges foglalás.

Emellett a tanulmány azt is igyekezett vizsgálni, milyen oldalak segítségét veszik igénybe az utazni vágyók az utazás tervezés és foglalás különféle szakaszaiban. Érdekes módon az üzleti utazó elsődleges befolyásoló tényezője a vállalata által javasolt hotelek listája, míg a szabadidős céllal történő utazások esetében a család, barátok, ismerősök véleménye a legmeghatározóbb.

 

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.