Élen járnak a kiállítások
A Center for Exhibition Industry Research (CEIR) és a George P. Johnson Experience Marketing (GPJ) tanulmánya szerint a vállalati márka menedzserek, valamint a kiállításszervezők a szociális média egyre szélesebb eszköztárát alkalmazzák rendezvényekhez kapcsolódó marketing stratégiáikban.
A Center for Exhibition Industry Research (CEIR) és a George P. Johnson Experience Marketing (GPJ) tanulmánya szerint a vállalati márka menedzserek, valamint a kiállításszervezők a szociális média egyre szélesebb eszköztárát alkalmazzák rendezvényekhez kapcsolódó marketing stratégiáikban.
A www.ceir.org oldaláról letölthető tanulmány (Digital + Exhibit Marketing Insights 2010) azzal a céllal született, hogy segítse az iparág képviselőit a rohamosan fejlődő digitális, szociális és virtuális média eszközeinek minél hatékonyabb alkalmazásában. A tanulmány egyik végkövetkeztetése, hogy a kiállításszervezők élenjárnak a digitális eszközök széleskörű alkalmazásában, legyen szó előzetes kampányról, helyi szolgáltatásokról, vagy épp esemény utáni szolgáltatásokról.
A megkérdezettek mintegy 72 százaléka már most külön digitális stratégiával rendelkezik, 44 százalék pedig külön részleg kialakítását tervezi erre a célra. A leggyakrabban használt eszközök közt az online hirdetések, a különféle SMS és RSS szolgáltatások, valamint a letölthető anyagok.
78 százalék gondolja úgy, hogy a digitális marketing növeli a rendezvény sikerének esélyét, 40 százalék pedig az összes marketing költség közel 10 százalékát fordítja erre a célra.
Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.