Darabosék újra a képernyőn
Elindult a Szallas.hu nyári reklámkampánya, melyben a Darabos család visszatér a képernyőkre.
A Szallas.hu kampány fő célja a hazai turizmus fellendítése, a szállásfoglaló oldal iránti bizalom további építése és az élményturizmus népszerűsítése. A spotok főszereplője a tavalyi abszurd helyzetből már jól ismert Darabos család.
Az eddigi legerőteljesebb aktivitás kampányüzenetei visszaköszönnek tévés, rádiós, online és print felületeken is.
Visszatér a képernyőkre a Darabos család, akik már tavaly bebizonyították, hogy ha a Szallas.hu partnereinél foglalunk szállást, ott minden ígéret, még a legabszurdabb is valósággá válik.
Az „Úgy is lett” koncepció folytatásaként elkészülő idei kampány stratégiájának középpontjában a belföldi élményturizmus népszerűsítése áll, kiegészülve egy egyedi elemmel, a Szallas.hu kedvezménykuponokkal. A hitelesség erősítéseként a spotokban valós, direkt desztinációkat ajánlanak a legnépszerűbb kedvezménykuponok bemutatásával.