A Marriott már az utazók új generációjára készül

Osama Hirzalla, a vállalat brandmarketingért felelős alelnöke szerint hat éven belül a Marriott hotelek vendégkörének 76 % – át a jelenleg 18 – 34 év közötti korú vendégek fogják képezni.

A szállodaláncnak – melynek különféle márkanév alatt jelenleg 38.000 szállodája, különféle vendéglátó üzlete van a világon – a további sikerek érdekében fel kell készülnie az új generáció igényeinek ellátására.

Különösen arra, hogy a jövendő vendégek erősen technológia- függőek. Osama Hirzalla szerint sok vállalat elérkezett egy olyan válaszúthoz – mint néhány évvel korábban a Kodak, vagy a Blackberry -amikor stratégiai jellegű döntéseket kell hozniuk termékfejlesztésük irányát illetően. Kulcskérdés, hogy ezek a döntések – eltérően az említett két vállalattól, melyek köztudottan nem ismerték fel a fejlődés irányait, s rossz válaszokat adtak– a jövő generációja igényeinek megfelelőek legyenek. Erre példa az alelnök elmondása szerint, hogy a Marriott felmérései szerint 10 üzleti utazóból 9 nem csomagol ki útitáskájából a szállodai szobában, ha csak egy rövid úton van. Felmerül tehát a kérdés, ez azt jelenti e, hogy a jövőben a szállodai szobákban nem lesz szükség szekrényre? Egy, a Marriott által üzemeltetett milánói szállodában épp ezért kísérletképpen szekrény helyett csak fogasokat helyeztek el, s a vendégeknek tetszett ez a megoldás. (Képünk illusztráció.)

Forrás: Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.