Tovább bővül az Orbis

Jelentős eredményeket ért el az Orbis 2015 harmadik negyedévében: a szállodai átlagár 2,3, a foglaltság 6,5, az egy kiadható szobára jutó árbevétel 11 százalékkal emelkedett. A csoport tovább bővíti szállodahálózatát és a fenntartható fejlődésbe is invesztál.

„2015 januárjában az Orbis lezárta a tranzakciót, mely felgyorsította a vállalat terjeszkedését 38 üzemelő szállodával 5 új országban a kelet-európai régióban. Célunk, hogy teljesen ki tudjuk használni az újonnan felmerült lehetőségeket. A kiemelkedő pénzügyi és üzemeltetési eredmények, melyeket elértünk mind a harmadik negyedévben, mind az elmúlt 9 hónapban, megerősítették, hogy vállalatunk képes komoly értéket teremteni” – nyilatkozta Gilles Clavie, az Orbis S.A. elnök-vezérigazgatója.

 

Bővülő szállodahálózat

A kelet-európai szállodaipar meghatározó szereplőjeként az Orbis folyamatosan erősíti piaci pozícióját. 2015 júliusától Vilnius (Litvánia) első ibis Styles szállodája csatlakozott az Orbis-csoporthoz. Öt új franchise-szerződést írtak alá 2015 harmadik negyedévben a szállodahálózat további fejlesztésének érdekében Lengyelországban, Romániában és Litvániában.

A következő három évben 21 új szálloda nyílik a már aláírt franchise- és management szerződések keretében és 3 új saját tulajdonú szálloda fejlesztése jelenleg is zajlik. A vállalat folyamatosan keresi a további fejlesztési lehetőségeket olyan piacokon is, ahol az AccorHotels márkák még nincsenek jelen.

 

Tőkeberuházások

A hálózat növekedése mellett, melynek része 3 saját tulajdonú szálloda fejlesztése, folyamatosan zajlik a meglévő szállodaportfólió korszerűsítése és megújítása. Az Orbis fő célja, hogy korszerű és kényelmes termékeket illetve szolgáltatásokat nyújtson vendégei számára. 2015 első kilenc hónapja alatt a tőkeberuházások értéke elérte a 11,3 millió eurót, melyből 6,7 millió euró fejlesztési projektekbe került invesztálásra, többek között Krakkóban, Gdanskban és Varsóban.

 

CSR-trendszetter

Kelet-európai szállodaipari vezetőként az Orbis ambíciója, hogy a vállalati felelősségvállalási trendeket meghatározza, valódi elköteleződést mutatva. A harmadik negyedévben született döntést követően az összes új Orbis-fejlesztés BREEAM tanúsítvánnyal valósul meg, mely fenntartható konstrukciós folyamatokat és működési módszereket tesz lehetővé ezen szállodákban a jövőben. A vállalat a szállodai vendégeket is bevonja a programjaiban való együttműködésre. A törölközők újrahasználatával a vendégek részt vesznek a „Plant for the Planet” programban, melynek köszönhetően a mosodai költségek megtakarításának az 50 százalékát faültetési programokra allokálja a vállalat olyan területeken, ahol az illegális erdőirtás komoly problémát jelent.

Forrás: MTI

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.