A cégek körében is népszerű az Airbnb

Az Airbnb üzleti utazási szolgáltatásának múlt hónapi fejlesztése óta rohamosan nő az ügyfelek száma, és immár több mint 1000 vállalat vette be utazási programjába a közösségi szállásmegosztót.

Az Airbnb ugyan már tavaly nyáron bejelentette üzleti utakra szakosodott weboldalának elindítását, most júliusban bevezetett három újítása – az alkalmazottak utazásainak részleteit összegyűjtő, a foglalásokat kezelő és az elfogadott, valamint a jóváhagyásra váró utakat rendszerező menüpont – sokat lendített népszerűségén. Az újítások bejelentését követő 24 órában több mint 500 új ügyfél jelentkezett be a rendszerbe, a partnerek száma most már ezer fölött van, köztük olyan cégekkel, mint a Google, a TBWA, a Twilo vagy épp a Soundcloud. A cégek immár nagyobb csoportoknak, hosszabb tartózkodásokra, költözésekre és megbeszélésékre is foglalhatnak a kínálatból.  Az Airbnb-n jelenleg az átlagos foglalási idő az üzleti utazók esetében 6,8 nap, ami főként az üzleti jellegű utak szabadidős célú meghosszabbításából fakad.

Forrás: Business Traveller Hungary

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.