Ízek a pincéből – ismét borválogatást tartott a Mercure

Az immár több mint 30 éves múltra visszatekintő borválogatás, mely eddig a Grands Vins Mercure nevet viselte, mind tartalmában, mind megjelenésében megújult – ezentúl a „Flavours from the cellar” „Ízek, illatok egyenesen a pincékből” név fémjelzi a borszelekciót.

Az új megjelenés hűen tükrözi a Mercure brand identitását, szem előtt tartva a helyi értékeket is: a kiválasztásra került borok hitelesen reprezentálják hazánk borkínálatát, borkultúráját.

A Mercure szállodák borválasztékát minden évben egy szakértőkből, borászokból és borkedvelő szállodai partnerekből álló zsűri állítja össze többfordulós vakteszteléssel. A szállodákban dolgozó szakemberek és tekintélyes borászok az év elején választották ki több száz bor közül azt a közel százat, amelyek majd érdemesek lehetnek a 2014/2015-ös borlapra való felkerülésre. A szakértői, első forduló után a Mercure ismét a partnerek segítségét kérte a legjobb borok kiválasztásához. Az idei borválogatás iránt hatalmas volt az érdeklődés: a rendezvényre közel 135 vendég érkezett, akik egy nyolc fogásos vacsora keretében választották ki a lánc hazai szállodáiban kínált tételeket.

Forrás:

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.