Új foglalási rendszer a Wizz Airnél

A Wizz Air bemutatta megújult honlapját és foglalási rendszerét a wizzair.com-on, amely immár képes lesz eleget tenni az elkövetkező évek növekvő igényeinek. A korábbi rendszer 2004 óta 50 millió foglalást kezelt, a légitársaság illetékesei szerint az új weboldal is jó néhány évig hatékonyan fogja kiszolgálni az utasokat.

wizzweb.jpgA Wizz Air bemutatta megújult honlapját és foglalási rendszerét a wizzair.com-on, amely immár képes lesz eleget tenni az elkövetkező évek növekvő igényeinek. A korábbi rendszer 2004 óta 50 millió foglalást kezelt, a légitársaság illetékesei szerint az új weboldal is jó néhány évig hatékonyan fogja kiszolgálni az utasokat.

Az új motor a korábbinál sokkal áttekinthetőbben, a teljes költség részletes feltüntetésével kezeli a foglalásokat.
A rendszert egy 50 főből álló szakértői csapat, valamint 150, reptéren és ügyfélszolgálaton dolgozó kollega tesztelte fél éven át. Így a wizzair.com most gyorsabban és még inkább felhasználóbarát módon működik, és alkalmas új kiegészítő szolgáltatások biztosítására. A megújult honlapon a Wizz Air árai már 18 nyelven elérhetők és a honlap is a korábbinál több nyelven működik.
És bár a Wizz Airnél elsődleges cél, hogy közvetlenül az utasokat bíztassák foglalásra, nem zárkóznak el az utazási irodákkal és cégekkel való szerződésektől sem, ezeket azonban személyre szabott beszélik meg. Ám a légitársaság számos szolgáltatást kínál az üzleti utazóknak, az Xclusive Club-tagságtól kezdve a flexibilis jegyekig.

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.