Az InterContinental új brandet fejlesztett

Az InterContinental Hotels Group bemutatta saját fejlesztésű, kimondottan a kínai piac igényeire szabott új luxusbrandjét, a Hualuxe-t, amely néhány éven belül a világ számos pontján elérhetővé válik.

hualuxe.jpgAz InterContinental Hotels Group bemutatta saját fejlesztésű, kimondottan a kínai piac igényeire szabott új luxusbrandjét, a Hualuxe-t, amely néhány éven belül a világ számos pontján elérhetővé válik.

A márka létrehozásával a szállodalánc három növekedési lehetőséget ragad meg. A kínai utazók igénylik a nemzetközi, felsőkategóriás szállodai brandet amely tiszteleg a kínai hagyományok előtt és bemutatja a helyi szokásokat; a kínai belföldi utazási piac 2015-re 3.3 milliárd fősre duzzad, majd 2030-ig évi 5-8 százalékkal növekszik és a kínai kiutazó piac is robbanásszerű növekedés előtt áll: a külföldre látogató turisták száma a jelenlegi 10 millióról a következő 10-15 évben 100 millióra emelkedik.
Az IHG már most is a legnagyobb kínai szállodaüzemeltető cég, 60 városban több mint 160 szállodával, de a következő 15-20 évben már 100 városban kíván jelen lenni. Az IHG 20 szándéknyilatkozatot írt alá, amelyekből hamarosan szerződések is születnek, az első szálloda 2013 végén, 2014 elején nyílhat.

A Hualuxe a tradíció jegyében építi fel a szállodákat, amelyekben kiemelt szerepet kap többek közt a teakultusz, a speciális ételek, a késő éjszakáig nyitva tartó tésztabár. A világtól való elvonulás megkönnyítésére természetes környezetet használnak, és a hotelekben gondolnak a kínai kultúrában oly fontos szerepet kapó státuszra is, VIP érkezéssel, egyedi club lounge-dzsal, személyes törődéssel. A szállodákban figyelnek továbbá a családias terekre is, megkönnyítve a társasági és üzleti találkozókat.
A Hualuxe először Kína fontosabb városaiban nyílik, később azonban világszerte avatnak további egységeket az igényes kínai látogatók fogadása érdekében.

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.