Az élmény a fontos

Az online fogyasztói élmény optimalizálásának területén tevékenykedő Tealeaf vállalat felmérése elég meglepő eredményeket mutat az online foglalásokkal kapcsolatosan.

 

 

Az online fogyasztói élmény optimalizálásának területén tevékenykedő Tealeaf vállalat felmérése elég meglepő eredményeket mutat az online foglalásokkal kapcsolatosan.

Bár az online vásárlóra természetéből adódóan, illetve a nagy verseny következtében kisebb márkahűség jellemző, azt azért nem gondoltuk volna, hogy utazásait csak minden tízedik foglalja ugyanazon az oldalon keresztül. Márpedig éppen ez derült ki a 2000 megkérdezett bevonásával lebonyolított felmérésből. Az utazásaik megszervezését online bonyolítók mintegy 40 százaléka jelentette ki, hogy mind az előzetes információszerzés, mind a tényleges foglalás illetve visszajelzés során kulcsfontosságú, milyen benyomásokat szereztek az adott oldalak használata során. A pozitív élmény mibenléte sem különösebben összetett, legtöbben (64%) természetesen az elérhető árakat tartották elsődlegesen fontos tényezőnek, azonban az oldalon történő navigáció, és a problémamentes működés is előkelő helyen végzett.

Utóbbi két tényező már csak azért is fontos, mert a felhasználó az online felület alapján ítéli meg a szolgáltatót, azaz a bizalom kiépülése, avagy megrendülése már a tényleges utazás előtt, annak milyenségétől függetlenül kezdetét veszi. A kiélezett verseny miatt is érdemes odafigyelni arra, hogy átlátható, jól felépített, stabil oldalunk legyen, ugyanis a reménybeli fogyasztó egyrészt percek alatt szemügyre veheti a konkurencia ajánlatait, másrészt a megkérdezettek túlnyomórésze eleve legalább négy oldalt összehasonlít a döntéshozatal előtt.

 

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.