Szállodabrand az Y-generációnak

Az AccorHotels bemutatta új, JO&JOE névre keresztelt márkáját, amelynek szállodáit az Y-generáció elvárásainak megfelelően tervezik, és azoknak (is) ajánlják, akik nagyra értékelik a spontaneitást, a megosztást, az élményeket.

A JO&JOE a csoport középkategóriás portfolióját egészíti ki, a hotelek a tervek szerint 50 helyszínen nyílnak meg 2020-ig, olyan városokban, mint Párizs és Bordeaux (2018) továbbá Varsó, Budapest, Rio de Janeiro és Sao Paulo.

A JO&JOE helyszínek a profilhoz igazodva forgalmas városközpontokban, tömegközlekedéshez közel lesznek, maximum 15 percre a nagyobb látványosságoktól.

A brandnek lesz saját geo-social applikációja, cateringjében a hagyományostól eltérő kínálat jelenik meg, például 10 eurós menükkel. A bár különleges közösségi térként funkcionál majd és nyitva áll a városlakók előtt is, a konyha specialitásai lesznek a grill, barbeque, wok vagy a faszénen sült pizza.

Forrás: Business Traveller Hungary

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.