Bennfentes élmények az InterContinentallal

Az InterContinental Hotels Group marketingkampányt indított Secrets of the City („A város titkai”) néven, amelynek keretében egy sor nem mindennapi élményt kínál.

A gasztronómia, a kultúra, a művészet és a divat területén a legjobb kisvállalkozásokkal és szakértőkkel együttműködve enged bepillantást a város titkaiba.

A Pan American World Airways légitársaság által 1946-ban alapított InterContinental Hotels & Resorts hamar a világ egyik első, valóban globális szállodaláncává nőtte ki magát. A márka arculatához mindvégig hozzátartozott a helyi nevezetességek ismerete, amelyeket vendégei számára is rendelkezésre bocsát, mégpedig személyre szabott szolgáltatás keretében.

Az InterContinental Hotels & Resorts Secrets of the City kampányát a nyomtatott és online sajtóban, szállodai marketingcsatornákon keresztül, valamint a közösségi médiában indítják útjára Európában és az Egyesült Államokban. A program keretében elsőként Londonban, Párizsban, illetve Tel Avivban kínáltak egyedülálló élményeket. A kampányhoz egy rövid videó is készült Marco Gentile rendezésében, amely a Londonban élő modell, Dioni Tabbers főszereplésével enged betekintést az exkluzív bennfentes élmények és a vendégek számára kínált luxus világába.

A kisfilmben látható pár képkocka a londoni  „Made in Mayfair” elnevezésű egyedi élményprogramból, az InterContinental London Park Lane  hotel szervezésében, amelynek fő témája a Mayfair, a Piccadilly és a St. James által határolt, 52 híres utcát magába foglaló londoni luxusnegyed, a London Luxury Quarter. Az élményprogram fókuszában a személyre szabott szolgáltatások állnak, ennek szellemében Nagy-Britannia kézműves termékeinek színe-javát vonultatja fel. A séta során a vendégek betekintést kapnak a Mayfair impozáns történelemre visszatekintő, egyedi iparcikkeinek műhelytitkaiba.

„Arra törekszünk, hogy vendégeink egyedi élményekkel gazdagodjanak, és felfedje magát előttük a környék egy-egy kevésbé ismert története. A „Made in Mayfair” bennfentes élményprogram egyéni érdeklődés szerint alakítható; választható hozzá egy látogatás a Floris parfümériába, Őfelsége, a Királynő kizárólagos parfümbeszállítójához, vagy a Foster & Son-hoz, London legrégebbi, mérték után dolgozó cipészműhelyébe, ahol a vendégek eredetiben csodálhatják meg a színészlegenda, Clark Gable számára utoljára készült pár cipőt. A program a királyi lakosztályunkban töltött éjszakával ér véget” – nyilatkozta Alvaro Rey, az InterContinental London Park Lane vezérigazgatója.

Egy másik programban az InterContinental David Tel Aviv fogott össze Izrael leghíresebb séfjeivel és Yaron Kestenboum gasztronómiai tanácsadóval, és együtt megalkották a Senses of Tel Aviv („Tel Aviv az érzékeknek”) bennfentes élményprogramot, melynek keretében a vendégeknek alkalma nyílik a helyi gasztronómiai, kulturális és építészeti különlegességek, valamint a hely szellemének megismerésére. Az élményprogram részeként a vendégek gasztronómiai kalandozást tehetnek a város legjobb ételeinek és borainak birodalmába, majd egy igazán exkluzív lehetőség keretében bejuthatnak az ország legeklektikusabb lakásaiba, Jaffa óvárosában.

Az InterContinental Paris Le Grand a macaronjáról méltán híres Ladurée cukrászattal együttműködésben lebbenti fel a fátylat e mára szimbólummá vált, különleges sütemény féltve őrzött titkairól. Az élményprogram részeként a vendégek ellátogatnak az InterContinental Paris Le Grand nemrégiben felújított, lélegzetelállító Opera báltermébe.

További információ: intercontinental.com/secretsofthecity

Forrás: Business Traveller Hungary

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.