Az Accor digitális technológia segítségével fogadja a vendégeket

Az Accor új digitális megoldásával forradalmasítja szállodáiban a vendégek fogadását, hogy ez idáig példa nélküli személyre szabott üdvözléssel fogadja vendégeit.

Ezzel a módszerrel az adminisztratív formaságok elkerülhetők, a szállodai személyzet teljes mértékben a vendég rendelkezésére állhat, intézheti esetleges egyedi kívánságait, vagy egyszerűen csak időt takaríthat meg számára. Ráadásul a szolgáltatás mindkét részről, sokkal személyesebbé teszi a találkozást.

Két nappal a megérkezés előtt felajánlják a vendégeknek az online bejelentkezés lehetőségét, abban az esetben, ha közvetlenül az Accor-nál foglaltak szállást, vagy pedig rendelkeznek hűség- illetve előfizetéses kártyával.

A megérkezés napján a vendégek egy üdvözlő SMS-t kapnak, megerősítve, hogy szobájuk és kulcsuk máris rendelkezésükre áll, valamint hasznos és gyakorlati információkat kapnak utazásuk egyszerűsítéséhez (hotelbe való érkezés módjai, parkoló behajtáshoz szükséges kódok stb.)

Amint a vendég megérkezik a hotelbe, már előre elkészített kulcskártyáját egyből kézhez kapja, mellőzve a szokásos adminisztratív formalitásokat. A szálloda személyzete így teljes mértékben a vendég rendelkezésére állhat, intézheti esetleges egyedi kívánságait.

A távozás napján a vendégnek a kijelentkezéshez csupán a szobakulcsot kell leadnia, jelezve ezzel, hogy a szobát elhagyta, a számlát e-mailben kapja meg.

Ez az eredeti, személyre szabott és innovatív rendszer az Accor összes márkájánál elérhető lesz, melyet adaptálni fognak az adott márka szolgáltatásainak, szegmentációjának, piaci pozíciójának és sajátosságainak  függvényében.

Az új rendszert körülbelül húsz szállodában tesztelték , mára 13 ország 60 hotelében érhető el. A cél az, hogy ezt a megoldást 2014 végére, 1000 hotelben tegyék elérhetővé, vagy a hálózat közel 30%-ára kiterjesszék. A hazánkban a Novotel Budapest Danube és ibis Budapest Centrum hotelekben már működő digitális szolgáltatás várhatóan 2014 végére az összes magyarországi Accor szállodában üzemelni fog.

Brazíliában – ahol az Accor a piacvezető – rendelkezik majd a legtöbb hotel ezzel a szolgáltatással, mely szinte az összes szállodában elérhető lesz azokban a városokban, ahol a futball világbajnokságot rendezik meg 2014 júniustól.

Jelenleg több, mint 2 milliárd embernek van okostelefonja, és az utazási keresések 47%-a mobiltelefonról történik, így ez az elsődleges eszköz egy utazás előkészítéséhez és megszervezéséhez.

Forrás:

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.