A Marriott a kínai utazók felé nyit

Nagy szeletet kíván kihasítani magának a Marriott szállodalánc a kínai turizmusból az Alibaba internetes kiskereskedelmi portállal kialakított együttműködéssel.

A Marriott International Inc. szállodalánc bejelentette, hogy közös céget hozott létre a kínai Alibaba kiskereskedelmi portállal szállodai foglalások bonyolítására az utazási iroda Fliggy szolgáltatása segítségével. Az együttműködés az Alibaba teljes kínai ügyfélbázisa számára elérhetővé teszi a Marriott tulajdonában lévő szállodaláncok, egyebek között a JW Marriott, a Ritz-Carlton, a Renaissance és az Autograph Collection szolgáltatásait.

A kínai turisták a Fliggy portálján foglalhatnak szobát a Marriott szállodákban és az Alibaba online fizetési rendszerével, az Alipay szolgáltatással egyenlíthetik ki a számlát.

A Marriott részvénye három és fél százalékkal erősödött a hírre.

Forrás: Business Traveller Hungary

Ez is érdekelheti

Hozzászólások lezárva, de 1 | trackbacks és Pingbacks vannak nyitva.